آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 29977
شهردار فرسفج گفت: می توان با ارائه یک طرح جامع گردشگری تمام ظرفیت های طبیعی و آثار تاریخی این شهر را به روش های مختلف و در ابتدا با ایجاد زمینه های زیربنایی لازم به مردم سراسر کشور نشان داد.

به گزارش رودآور؛ «سیدهادی عربی» در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان با اعلام اینکه 25 میلیون تومان برای زیباسازی شهر فرسفج در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان تاکنون 12 میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در صورت آن که امکانات لازم فراهم شود در هفته دولت نیز شاهد افتتاح نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این شهر خواهیم بود.

شهردار فرسفج از قدمت طولانی هنر و پیشه سفال گری در این شهر خبر داد و افزود: با ایجاد کارگاه های سفال  و با جدیت پیگیر احیاء سفال این شهر که سابقه طولانی دارد هستیم.

عربی به ظرفیت های گردشگری و بناهای تاریخی این شهر همچون کاروانسرای شاه عباسی و پل تاریخی مربوط به دوران صفویه اشاره کرد و گفت: می توان با ارائه یک طرح جامع گردشگری تمام ظرفیت های طبیعی و آثار تاریخی این شهر را به روش های مختلف و در ابتدا با ایجاد زمینه های زیربنایی لازم به مردم سراسر کشور نشان داد.

وی تصریح کرد: این شهر جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری دارد و توجه به ساخت هتل و رفتن به سمت ایجاد امکانات رفاهی برای حضور و تثبیت مسافران می تواند، زنده کننده صنعت گردشگری در شهر تاریخی فرسفج باشد.
 
به گزارش رودآور در این مراسم شهردار فرسفج در یک اقدام فرهنگی به خبرنگاران کتاب تویسرکان که پژوهشی درباره اوضاع طبیعی، تاریخی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان به قلم محمد مقدم گلمحمدی است را به خبرنگاران اهداء کرد.
زنگنه 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان