آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 0:56   |   کد مطلب: 29978
لحظه ای به دور از سمپاشی دشمنان برای تضعیف حج؛
دلباختگان بقیع/از مدینه و حجاج همدانی چه خبر؟!+تصاویر
کسانی که امسال با وجود هیاهوها و سمپاشی ها برای تضعیف جایگاه حج و بیم از اتفاقات دل به دریا زدند تا این فریضه الهی بر زمین نماند، پرامیدتر از همیشه در مدینه بقیع را نظاره گر هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با وجود تمام سمپاشی های دشمنان اسلام برای تضعیف جایگاه حج و حاجیان به ویژه هیاهوهای تبلیغاتی از کج اندیشان هستند افراد بسیاری که برای حاجی شدن دل به دریا زدند تا انجام این فرضیه واجب الهی بر زمین نماند و در مدینه، به طور ویژه بقیه را نظاره گر هستند.

و اما در این میان به گفته یکی از این افراد، همدانی ها در فرودگاه این شهر با آن همه کمبود امکانات بیش از هشت ساعت معطل شدند، فرودگاهی که می گویند در حد یک ترمینال مسافربری در یک استان است.

با این وجد آنانی که تصمیم به انجام فرضیه حج گرفته اند این سختی ها برایشان ارزشی ندارد و این روزها در مدینه در کنار سایرین از هر رنگ ونژاد وملیتی آمده اند تا  کلمه طیبه لا اله الاالله را طنین انداز کنند، لبیک. لبیک،  الهم لبیک لا شریک لک لبیک ان الحمد ونعمت لک والملک لا شریک لک لبیک، چرا که حج را وعدگاهی برای تجلی و نمایان شدن عظمت مسلمانان جهان می دانند.

و شاید در اینجا تلاش بانوانی که از فیض حضور در قبرستان بقیع محروم اند و این گونه به زحمت می افتند تا خود را به بلندای دیوار مبرسانند تا شاید گرمای سوزان مدینه را به خنکای نسیم دل انگیزی از قبور یاران مهربان خویش، کم کنند.

تصاویر ذیل از تویسرکانی هایی است که برای انجام فریضه حج این روزها در مدینه به سر می برند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان