آخرین اخبار

25. مرداد 1396 - 12:13   |   کد مطلب: 30035
جانشین قرارگاه حضرت امام جواد(ع) با بيان اينكه شهیدحججی حجت را بر بشریت تمام کرد، گفت: شهدا انسان‌هاي ماوراءالطبيعه نيستند فقط زمان‌شناس‌اند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی صبح امروز در دومین بزرگداشت زنان مجاهد و مسلمان همدان که با عنوان "لشکر فرشتگان" در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاق خوبی در استان همدان افتاد و در کشور فراگیر می‌شود آن هم عرضه آثار ارزشمندی از زندگی و حیات شهدا و علمای بزرگوار به جامعه است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی الگوی جدیدی به بشریت ارائه می‌شود که در معرض افکار لیبرال غرب است و تعریف دیگری از زن دارند، افزود: تعریف زن از در غرب ابزاری است و به همین دلیل است که خانواده در غرب فروریخته است و غرب مروج فمینیسم است و در حال تسری دادن به دنیا است.

جانشین قرارگاه حضرت امام جواد (ع) با بیان اینکه تعریف دیگری را در زندگی شهدا و علما می‌بینیم، گفت: همین ایام شهید حججی با مجاهدت خود در مقابل جریان تکفیری حجت را بر بشریت تمام کرد.

وی با بیان اینکه اولین کسی که این پیام را منتشر کرد همسر شهید حججی است که این شهادت را به ولایت تقدیم کرد، اظهار کرد: این همان تعریف نقش زن مسلمان در اسلام است.

سردار آزادی با بیان اینکه زن در نگاه توحیدی در راه خداوند جهاد می‌کند، نمونه آن را مانند مرحوم حدیدچی دباغ و شهید طاهره هاشمی دانست که دوش به دوش رزمندگان با نفاق می‌جنگند و یا در خط مقدم شهید می‌شوند.

وی با اشاره به این که در نگاه دینی زن هم مجاهد است و هم مجاهد را پرورش می دهد، تصریح کرد: امروز مادران شهدای ما مانند کوه ایستاده‌اند و الگوی بانوان مجاهد جهان هستند که به تربیت اهمیت می‌دهند و برای تربیت نسل آینده ارزش قائل هستند.

جانشین قرارگاه حضرت امام جواد (ع) بیان داشت: فرماندهی شهدایی چون شهید همدانی و شهید شهبازی بر دل‌ها بود، شهدای ما علاقه به گمنامی و دیده نشدن داشتند و با خداوند معامله کردند.

وی با اشاره منتشر شدن خاطرات شهدا و همسران و مادران شهدا ترسیم یک سبک زندگی است، گفت: پیام زندگی شهدا را مادران و همسران شهدا امروز منتقل می‌کنند و حیات طیبه در لابلای این مجاهدت ها باید پیدا کرد.

سردار آزادی با بیان اینکه غربی‌ها حیات بشر را فقط در لذت‌جویی مادی می‌بینند، اظهار کرد: فهم کردن سبک زندگی شهدا سخت است اما شدنی است؛ وقتی سطور کتاب خاطرات شهدا را مرور کنیم می‌بینیم شهدای ما افرادی ماوراءالطبیعه نبودند و تنها یک تفاوت با ما دارند و آن زمان‌شناس بودن آنهاست زیرا دانستند چگونه با خداوند معامله کنند.

وی با بیان اینکه راه معامله با خداوند این است که دلمان را به خداوند دهیم و خداوند را در زندگی خود شاهد و ناظر ببینیم، اظهار داشت: در یک کلام می توان گفت شهدا کسانی هستند که با خداوند معامله می‌کنند.

جانشین قرارگاه حضرت امام جواد (ع) در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: معامله با خداوند می‌شود زلزله شهید حججی که تنها 25 سال سن داشت؛ شهادت بالاترین معامله با خداوند است، باید سعی کنیم پیام شهدا را درک کنیم و سبک زندگی خود را به مانند شهدا کنیم و رهرو راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان