آخرین اخبار

25. مرداد 1396 - 7:14   |   کد مطلب: 30036
مدیر دفتر کانون هموفیلی همدان با اشاره به گروکشی دارو توسط شرکت واردكننده فرآورده دارویی بیماران هموفیلی به دلیل بدهی بیمه‌ها گفت: امیدوار بودیم دولت آقای ربیعی را به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب نکند چراکه تمام درگیری‌ها و عدم پرداخت‌ها به خاطر این وزارتخانه است.

به گزارش رودآور؛ حمیدرضا صنوبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از وجود 320 بیمار هموفیلی در استان همدان خبرداد و اظهار کرد: 126 بیمار تالاسمی در استان همدان زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در غرب کشور یک‌هزار و 600 بیمار هموفیلی زندگی می‌کنند، افزود: در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه و همدان  یک‌هزار و 600 بیمار هموفیلی وجود دارد که قرار است با ساخت درمانگاه جامع بیماران هموفیلی غرب کشور به این بیماران خدمات ارائه شود.

مدیر دفتر کانون هموفیلی همدان با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود مشکلات فراوان برای بیماران همووفیلی مشکل جدیدی نیز ایجاد شده که یک زنگ خطر است و واقعا در آینده نزدیک مشکل بزرگتری را ایجاد خواهد کرد، گفت: متاسفانه بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به شرکت‌های واردکننده فرآورده خونی بسیار بالا رفته و پرداخت نمی‌شود؛ به همین دلیل این شرکت‌ها داروهای وارد شده بیماران هموفیلی را در انبارها نگه داشته‌ و به نوعی گروکشی می‌کنند تا شرکت‌های بیمه بدهی خود را به آنها را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام بیماران هموفیلی را دچار معلولیت سنگینی خواهد کرد، افزود: با معلولیت آنها فشار بسیار سنگینی روی سرانه بهداشت کشور وارد خواهد شد.

صنوبری با بیان اینکه گروکشی دارو کار درستی نیست، افزود: امیدوار بودیم دولت آقای ربیعی را به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب نکند چراکه تمام درگیری‌ها و ندادن پول ها به خاطر این وزارتخانه است.

وی گفت: متاسفانه آقای ربیعی بار دیگر توسط دولت، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شد اما امیدواریم مجلس به او رای اعتماد ندهد و این فرد به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب نشود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان