آخرین اخبار

27. مرداد 1396 - 7:44   |   کد مطلب: 30041
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه یکی از نقاط قوت نظام اسلامی ما وحدت نیروهای دفاعی نظامی و انتظامی کشور است، گفت: دشمن به دنبال تفرقه اندازی در بین ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح است و با ترفندهای بسیار این سازمان هاو ملت به شدت و مورد هجمه قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور، شامگاه روز گذشته، «سردار مظاهرمجیدی» در یادواره 197 شهید فصل تابستان شهرستان تویسرکان و گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با اشاره به جنایات های امریکا پس از کودتای 28 مرداد 32 و تاکنون به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و راه اندازی جنگ هشت ساله و توطئه های شوم دیگر، گفت: استکبار جهانی جهانی و در رأس آن امریکای خونخوار به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند و نقاط قوت و ارکان اساسی ما از جمله ولایت فقیه، مردم و روحانیت را هدف قرار داده اند.

دشمن به دنبال تفرقه اندازی در بین نیروهای دفاعی نظامی و انتظامی کشور است

وی اظهار کرد: از دیگر نقاط قوت نظام اسلامی ما وحدت نیروهای دفاعی نظامی و انتظامی کشور است و دشمن به دنبال تفرقه اندازی در بین ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح است و با ترفندهای بسیار این سازمان هاو ملت به شدت و مورد هجمه قرار می دهد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود:  امریکا نه تنها به حمایت و به راه انداختن فتنه های بسیار به ویژه در سال 78 و 88 دست از جنایات خود علت ملت ما برنداشت، بلکه این روزها هم همچنان با جنگ نرم به سراغ جوانان ما آمده است و ما باید هوشیار باشیم تا در برابر این توطئه ها شکست نخوریم.

سردار مجیدی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه 38 شهید عملیات مرصاد این شهرستان، ادامه داد: تعبیر شهید صیاد شیرازی از رزمندگان تویسرکانی و گردان انصار الحسین(ع) همدان در عملیات مرصاد به ملائکه ای بود که بر سر دشمنان فرود آمدند و این مطلب نشان از روحیه انقلابی و از جان خودگذشتگی شهدای ما دارد.

شهید حججی ها تثبیت کننده اقتدار نظام هستند

وی همچنین از صلابت و برق چشمان شهید حججی، شهید مدافع حرمی که در چنگان داعشی های تکفیری همچون کوه ایستاد و با وجودی که می دانست به زودی به شهادت می رسد غم به ابرو نیاورد، یاد کرد و گفت: امثال شهید حججی ها تثبیت کنند اقتدار نظام هستند و با آن که می دانند هر لحظه احتمال می رود سرشان از بدنشان زنده زنده بردیده شود، اما همچون کوهی استوار برای دفاع از اسلام و انقلاب سر می دهند تا دشمنان جنایتکار حرمت اسلام را زیر سوال نبرند.

به گزارش رودآور در این مراسم همسر و فرزند شهید مجتبی کرمی از شهدای مدافع حرم و نیز فریدونی فرمانده پدافند هوایی شهید عسگری کرمانشاه حضور داشتند.

همسر شهید کرمی چفیه ریحانه را بر دوشش انداخت و سربلندی بر پیشانی اش و همچنان استوار ایستاده است همچون شیرزنان عرصه مقاومت.

انتهای پیام/

 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان