آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 18:01   |   کد مطلب: 30049
خوشحالی برای یک گروه ساده در لیگ 2
وقتی دست‌ پاسی‌ها مشت شد
قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال ایران روز گذشته انجام شد و دو تیم پاس و شهرداری همدان رقبای فصل جاری خود در این بازی‌ها را شناختند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پاس و شهرداری همدان امسال هم در لیگ دسته دوم هم‌گروه هستند و اهالی فوتبال همدان چشمان خود را قرض به تماشای دربی مادستان در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم خواهند داد. اگرچه هم‌گروهی پاس و شهرداری خیلی اتفاق خوشایندی نبود اما گروه نه چندان دشوار این دو تیم(حداقل روی کاغذ) موجب خوشحالی نمایندگان همدان به‌خصوص پاسی‌ها شده است.

پاسی که در سال انتقال به همدان، عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ برتر ایران را مال خود کرد حالا کارش به جایی رسیده که برای هم‌گروهی با تیم‌های گمنام آن هم در لیگ دسته دوم فوتبال سرمست می‌شود و مسئولانش بابت همین گروه آسان دستان خود را مشت می‌کنند.

به راستی با پاس چه کردیم که این چنین سرنوشت تلخی گرفتارش شد؟ چه شد که آخرین قهرمان ایران در آسیا آسمانش روز به روز تیره تر از قبل شد و حالا به سبب هم‌گروهی با تیم‌هایی از شهرهای کوچک مثل بم و ساوه مسرور می‌شود؟!

چرا کار پاس به اینجا کشید؟! مگر قرار روز نخست انتقال این بود؟! مگر قرار بود روزی فرا برسد که پاس با آن قدمت، اعتبار و آوازه خود را در صف تیم‌هایی از شهرهای کوچک کشور ببیند؟ مگر قرار بود پاس از رقابت با استقلال و پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران، برسد به هم‌گروهی با شهرداری بم، خوشه طلایی ساوه، پتروکیان شوشتر و کیمیا فرایند تهران در لیگ دسته دوم؟! برای این شهرها و فوتبالی که دارند احترام خاصی قائل هستیم و همین که با ظرفیت‌های ناچیز خود این چنین در فوتبال رشد کرده‌اند تحسین برانگیز است، اما این تیم‌ها کجای تاریخ فوتبال ایران بوده‌اند که حالا پاس با آن مکتب ریشه‌دار خود را هم‌گروهشان ببیند؟!

امروز کجا هستند تک‌تک مردانی که در ناکامی پاس دست داشتند؟ امروز کجا هستند تا ببیند تیمی که بعد از استقلال و پرسپولیس قطب سوم فوتبال مملکت بود حالا برای قرعه آسان خود در لیگ دسته دوم دستانش را مشت می‌کند، بشکن می‌زند و به خود می‌بالد؟ به خود می‌بالد که حداقل روی کاغذ و در میان تیم‌هایی چون بم و ساوه و ... سری در سرهاست!

ای کاش با پاس این‌گونه رفتار نمی‌کردیم. ای کاش پاس چنین سرنوشت تلخی را به نظاره نمی‌نشست.

--------------------------

یادداشت: حامد صیفی

-------------------------

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان