آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 17:02   |   کد مطلب: 30050
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان همدان گرامیداشت شهدای مدافع حرم فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که بر جذابیت مسابقات رفته به رفته افزوده می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، لیگ برتر فوتبال استان فردا وارد ایستگاه پنجم خود خواهد شد، فردا این مسابقات با انجام پنج بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تیم صدرنشین ملی‌پوشان نهاوند میهمان اتحادجوان مریانج است.

اتحادجوان در حال حاضر با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید شیرودی لالجین در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد؛ اما ملی‌پوشان نهاوند با 10 امتیاز تیم صدرنشین است و اگر در این بازی سه امتیاز مسابقه را به میزبان بدهد، جایگاهش به مخاطره خواهد افتاد.

اما تالار وحدت همدان تیم 10 امتیازی و دوم جدول در بهار به مصاف تیم شهدای باباعلی خواهد رفت؛ تیم میزبان تاکنون امتیازی کسب نکرده و هر چهار بازی اخیر خود را با شکست به پایان برده است، بهاری‌ها در چهار بازی 17 گل خورده‌اند و وضعیت خوبی ندارند. اما تالار وحدت روزهای خوبی را تجربه می‌کند و فردا می‌تواند برای نخستین بار در فصل جدید به تنهایی صدرنشینی را مال خود کند.

در یکی از بازی‌های حساس این هفته گرین‌کشاورز نهاوند و شهید شیرودی لالجین تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت، گرین در حال حاضر هشت امتیاز به حساب خود واریز کرده و تیم لالجینی که فردا میهمان خواهد بود با هفت امتیاز در تعقیب رقباست.

شهدای سامن در خانه از ستاره سرخ تویسرکان میزبانی خواهد کرد. تیم سامنی با پنج امتیاز در حال حاضر رده ششم جدول را به خود اختصاص داده و ستاره سرخ نیز با چهار امیتاز به رده هفتم تکیه زده است. پیروز این دیدار می‌تواند خود را از کمرکش جدول جدا کند.

اما در دیدار پایین جدولی‌ها، دو تیم مهر همدان و وحدت ملایر به مصاف هم خواهند رفت. مهر همدان که لیگ را خوب شروع کرده بود اکنون با سه امتیاز در رده هشتم جدول روزگار می‌گذراند و وحدت ملایر هم فقط با یک امتیاز اندوخته، در رده نهمی جا خشک کرده است، این بازی در ملایر برگزار خواهد شد.

تمامی این مسابقات رأس ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان