آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 15:04   |   کد مطلب: 30052
دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان مطرح كرد
هشدار جدی دستگاه ورزش به باشگاه‌های متخلف
دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درباره تخلفاتی که برخی باشگاه‌های خصوصی همدان انجام می‌دهند، هشدار داد.

به گزارش رودآور، علی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تخلفات باشگاه‌های ورزشی در همدان با جدیت پیگیری می‌شود و هیچ‌گونه اغماضی در این رابطه صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: بازرسی از اماکن ورزشی کشور موجب شده آمار اماکن فاقد مجوز کاهش یافته و با تخلفات باشگاه‌ها برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان نظارت دقیق بر شهریه‌های باشگاه‌های ورزشی استان همدان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، افزود: در جلسه اخیر کمیته رسیدگی به تخلفات اماکن و فضاهای ورزشی استان که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، در خصوص تخلفات سه باشگاه خصوصی بیلیارد و بدنسازی مبنی بر عدم مجوز رسمی از سوی کمیسیون ماده 5 باشگاه‌ها مقرر شد این باشگاه‌ها جهت پلمب به اداره اماکن معرفی شوند.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه عنوان کرد: در خصوص استخرهای هتل بوعلی و هتل باباطاهر هم مقرر شد مکاتبات با مدیریت هتل‌ها برای پیگیری اخذ مجوز به‌عمل آید و در صورت عدم اخذ مجوز طبق مقررات برخورد قانونی با این استخرها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نرخ‌گذاری خارج از عرف برخی باشگاه‌های خصوصی تصریح کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت یکی از اعضای کمیته نرخ‌گذاری شهریه باشگاه‌های ورزشی است و اگر بدون نظر و مشورت این مجموعه نرخ‌گذاری صورت گیرد مستقیم با باشگاه‌ها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

رشیدی تاکید کرد: در خصوص تخلف یکی از باشگاه‌ها مبنی بر ایجاد جکوزی و مهدهای کودک غیر قانونی مقرر شده کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها از محل باشگاه مربوطه در رابطه با تخلفات بازرسی مجدد به‌عمل آورد.

وی در پایان گفت: در صورت مشاهده تخلف، کمیته رسیدگی به تخلفات فرصت 48 ساعته برای جمع‌آوری به باشگاه خاطی خواهد داد و در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد قانونی با این باشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان