آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 8:12   |   کد مطلب: 30057
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات عصر چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش یافت.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: 90 شرکت از خارج کشور و استان‌های گلستان، اصفهان، خراسان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، مازنداران، خوزستان، قم، قزوین، البرز و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

حسین الماسی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف کشت حداکثری با توجه به ضرورت‌های زیست‌محیطی و استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در کشور و استان همدان رشد خوبی داشته است افزود: این نمایشگاه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اشتغال و حمایت از تولید ملی، ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی های شرکت های خصوصی در بخش کشاورزی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربه ها گشایش یافته است.
وی معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی، تبلیغات و بازاریی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد. 
وی با بیان اینکه هر ساله شرکت‌کنندگان در نمایشگاه کشاورزی از این نمایشگاه استقبال خوبی دارند بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 از نمایشگاه بازدید داشته باشند.
این نمایشگاه به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان