آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 6:14   |   کد مطلب: 30059
جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه واژگونی خودرو همچنان در همدان قربانی می گیردگفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت در جاده همدان-ملایر راننده این وسیله نقلیه جان باخت.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ سعید اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یک دستگاه وانت نیسان حامل بار خیار ساعت چهار بامداد امروز از سمت کبودراهنگ به مقصد نهاوند در حال تردد بود که در سه راهی دینگله کهریز واژگون شد.

وی اضافه کرد: علت واژگونی این وسیله نقلیه خواب آلودگی راننده وانت نیسان بود که این فرد در این سانحه جان باخته و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه مجروح شد.
به گزارش ایرنا جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: عامل بیش از 50 درصد سوانح برون شهری این استان خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.
سرهنگ اسماعیلی افزود: برخی از رانندگان بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و هنگام رانندگی خواب بر آنها چیره شده و دچار سانحه می شوند.
آمار واژگونی خودرو در جاده های برون شهری این استان 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است به گونه ای که نرخ متوسط واژگونی در کشور 38 درصد گزارش شده ولی این آمار در استان همدان 49 درصد است. 
طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 تن از جان باختگان مرد و 28 تن نیز زن بوده اند. 
73 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 14نفر در درون شهری، 11 نفر در معابر خاکی و روستایی و 16 نفر در سایر محدوده‌ها جان خود را از دست داده اند. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان