آخرین اخبار

27. مرداد 1396 - 21:11   |   کد مطلب: 30061
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد
برخورد با عرضه‌کنندگان کرم پودری با نام تجاری(LOVEVICTORIA) در همدان
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برخورد با عرضه‌کنندگان کرم پودر «گریم» با نام تجاری(LOVEVICTORIA) خبر داد.

به گزارش رودآور؛ محمد کاظم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در سطح عرضه را اعلام کرد و اظهار کرد: کرم پودر گریم با spf=15 و با نام تجاری(LOVEVICTORIA) به علت نداشتن برچسب اصالت و سلامت کالا معتبر، برچسب فارسی‌نویس، مشخصات سری ساخت، تاریخ انقضا و تولید و نداشتن هرگونه پروانه بهداشتی در سطح عرضه را غیرمجاز می‌دانیم.

وی با تاکید به اینکه در بازرسی‌های سطح عرضه در صورت مواجهه به این محصول با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد، گفت: از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده این محصول در سطح عرضه با شماره تماس 38381809 معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه محصولات فله‌ای بسته‌بندی شده در همدان مجوز می‌گیرند، افزود: جلوی بسته‌بندی و توزیع مواد غیربسته‌بندی شده به روش کارخانه‌ای نظیر جوانه‌های گندم، ماش و ... در سطح شهر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مراکزی که جوانه‌ها را به صورت غیر کارخانه‌ای بسته‌بندی می‌‌کردند تذکر دادیم و حتی به مراجع قضایی نیز ارجاع داده شدند که خوشبختانه اکنون این مراکز در حال دریافت مجوز فعالیت هستند.

کاظم‌زاده افزود: قبلاً این مراکز به صورت زیرزمینی فعالیت داشتند که اکنون با تذکر در حال دریافت مجوز هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان