آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 20:03   |   کد مطلب: 30070
به مناسبت روز جهاني عكاسي، ضمن برگزاري اولين سمپوزيوم ملي عكاسي ايران در همدان از عكاسان خبري همدان تجليل شد كه نام عكاس خبرگزاري فارس نيز در بين تقديرشدگان بود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز اولین سمپوزیوم ملی عکاسی ایران با محوریت بشردوستی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با حضور پیشکسوتان عکاسی کشور از جمله فخرالدین فخرالدینی، کمال‌الدین شاهرخ، داریوش محمدخانی و عکاسان همدانی در همدان برگزار شد.

در این مراسم چندتن از عکاسان خبری همدان تجلیل شدند که بهزاد علیپور عکاس خبرگزاری فارس در همدان نیز در بین تقدیرشدگان حضور داشت.

یک پیشکسوت خبری با اشاره به اینکه عکاسان باید عکاسی را به صورت مهارتی فراگیرند، تصریح کرد: عکاسان برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه‌‌ای باید سال‌ها تجربه کسب کنند.

داریوش محمدخانی با بیان اینکه بسیاری از عکاسان اعتماد به نفس ندارند، خاطرنشان کرد: عکاسی مانند سینما و تئاتر به صورت گروهی برگزار نمی‌شود بلکه این کار یک کار انفرادی است و خود عکاس باید برای رسیدن به اهداف تلاش کند.

در ادامه برنامه مدال سفیر هنر و انسان‌دوستی به فخرالدین فخرالدینی اهدا شد و از جلد دوم کتاب این پیشکسوت عکاسی که مجموعه‌ای از عکس‌های اوست نیز رونمایی شد.

در پایان از پیشکسوت عکاسی همدان آقای استعدادی و از امین بصیری، پوریا پاکیزه، ایمان حامی‌خواه ، عبدالرحمن‌رافتی، عبدالعلی مرادی به عنوان عکاسان خبری همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان