آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 18:04   |   کد مطلب: 30071
فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان:
دشمن درصدد ضربه زدن به نقاط قوت نظام جمهوري اسلامي است
فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با بيان اينكه هدف دشمن در جنگ نرم اين است كه نقاط قوت کشور را هدف قرار دهد گفت: استکبار به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از رزن، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی با اشاره  به کودتای 28 مرداد در سال  32 اظهار کرد: آمریکا پس از ملی کردن صنعت نفت تغییر حکومت در ایران را قبول نکرد و با ایجاد اختلاف و نقشه‌های مختلف سرانجام کودتای ننگین 28 مرداد را ایجاد کرد.

وی مهمترین دلیل اقدام مدافعان حرم برای دفاع از حرمین اهل بیت(ع) را حفظ و دوام انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم به لطف حضور مدافعان حرم صدها کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهاست تا جنگ را از مرزهای کشورمان دور نگاه دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: وقتی حادثه تاریخی 11 سپتامر به وقوع پیوست آمریکایی‌ها می‌خواستند دوباره سیطره خود را بر خلیج فارس گسترش دهند از آنجایی که آمریکا خود در جنگ‌های مختلف حضور داشت و هزینه و تلفات انسانی بالایی داد، به این رسید که فقط با لشکرکشی نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال راهکارهایی بود که هم هزینه و هم تلفات کمتری داشته باشند، به همین خاطر به سمتی رفت که ارتش نیابتی تشکیل دهد و از آن به عنوان ابزار دفاعی استفاده کند، اظهار داشت: گروه‌هایی چون طالبان، جبهه‌النصره، القاعده،داعش و... تمام گروهای دیگر برای اجرای سیاست‌های آنها ایجاد شده است.

مجیدی مهمترین هدف آمریکا از ایجاد این گروه‌ها در خاورمیانه را علاوه بر تسلط بر کشورهای منطقه، تامین حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: برای اجرای این طرح آمریکا یک سیاستگذاری بسیار طولانی که با شعار «تفرقه بینداز و حکومت کن» اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این میان کشورمان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اهداف استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به خیانت‌های آمریکا گفت: کودتای 28 مرداد، ایجاد ساواک، کشف حجاب، سرکوب قیام 15 خرداد، تبعید امام(ره)، تحمیل جنگ هشت ساله، طراحی ترور شخصیت‌های مهم، سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران با 300 سرنشین و اعمال انواع و اقسام تحریم‌ها بخشی از اقدامات آمریکا علیه کشورمان است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم این است که نقاط قوت کشور را هدف قرار دهد گفت: استکبار به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی است.

مجیدی اولین رکن اقتدار نظام را رهبری و ولایت دانست و با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ولایت را مورد هدف قرار دهد، اظهار داشت: دومین رکن حضور علما چه در ایران و چه در خارج از کشورمان و سومین رکن بصیرت و حضور در صحنه بودن مردم است که دشمن با ایجاد تهاجم گسترده فرهنگی از طریق ماهواره‌ها و اینترنت به دنبال زیر سئوال بردن آنها است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان