آخرین اخبار

28. مرداد 1396 - 2:13   |   کد مطلب: 30076
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه وزیر باید سردمدار مبارزه با فساد باشد، گفت: مجلس به وزرایی رأی می‌دهد که به دنبال منافع خود در وزارتخانه نباشند.

به گزارش رودآور؛ امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در همدان، ضمن اشاره به اینکه باید مهم‌ترین اولویت کاری وزرای دولت دوازدهم فسادزدایی از دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی کشور باشد، اظهار کرد: وزرا باید فسادزدایی را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند و سردمدار مبارزه با فساد باشند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت مقابله با فساد در کشور به خصوص در حوزه‌های اقتصادی، افزود: در این عرصه مجلس شورای اسلامی مقابله با فساد و مبارزه با پولشویی در کشور را یکی از اهم برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لیست اموال وزرایی که قرار است سکان‌دار هدایت وزارتخانه‌ها باشند بایستی در اختیار مجلس و عموم مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم متناسب با دغدغه و نیازهای مردم جامعه رأی اعتماد خواهند گرفت و این موضوع با همه دغدغه‌ها و نیازهای جامعه کارشناسی شده و مشخص خواهد بود.

خجسته ضمن تأکید بر اینکه جناح‌بازی‌های سیاسی در انتخاب وزرا دخیل نخواهد بود، عنوان کرد: قطعاً مجلس به دنبال کسانی است که تعارض منافع نداشته و به دنبال منافع خود در وزارتخانه‌ها نباشند.

وی ضمن اشاره به اینکه در انتخاب وزرا لابی و مسائل پشت پرده جایگاهی نخواهد داشت، بیان کرد: سوابق مدیریتی وزرا ملاک قرار خواهد گرفت و مجلس شورای اسلامی بر اساس سوابق وزرای پیشنهادی به بررسی صلاحیت آنان می‌پردازد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در پایان جذب سرمایه‌گذاران خارجی را اولویت کاری وزارتخانه‌های اقتصادی دولت نام برد و مطرح کرد: در این خصوص باید تلاش کرد تا ریسک سرمایه‌گذاری در ایران کاسته شده و موانع آن به طور حتم برطرف شود.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان