آخرین اخبار

8. شهريور 1396 - 14:28   |   کد مطلب: 30173
همزمان با هفته دولت پنج پروژه عمرانی در شهرستان تویسرکان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و35 میلیون ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز و همزمان با هفته دولت پنج پروژه عمرانی در شهرستان تویسرکان کلنگ زنی شد و یا به بهره برداری رسید.مجموع اعتبارات لازم برای این پروژه ها بالغ بر 10 میلیارد و35 میلیون ریال است که به ترتیب در ذیل عنوان شده.

* آغاز عملیات اجرای آتش نشانی روستای لامیان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال

* بهره برداری از 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)  به مساحت 664 متر مربه با اعتباری افزون بر دو ملیارد و785 میلیون ریال

* افتتاح نمایندگی اداره ورزش وجوانان در شهر فرسفج؛ این نمایندگی پیرو جلسه مفتح نماینده تویسرکان، مومیوند فرماندار، منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان و حقیقی رئیس اداره شهرستان با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مصوب شده بود، که در شهر فرسفج ایجاد شود.

برای تأسیس این نمایندگی با همکاری فرماندار و بخشدار  یک باب ساختمان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفت، که تحت عنوان نمایندگی شهر فرسفج  در هفته دولت افتتاح شد.

* بهره برداری از فازدوم پروژه اجرای طرح هادی روستای میانده با زیرسازی  وآسفالت  3500متر مربع با اعتباری  1000 میلیون ریال

*پروژه آب رسانی فاز 2 روستای سید شهاب  با هدف تامین آب شرب با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و750 میلیون ریال

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان