آخرین اخبار

13. شهريور 1396 - 14:00   |   کد مطلب: 30269
چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی با رقابت 93 هنرمند و برگزیده شدن 12 نفر در چهار بخش به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز در پایان رقابتی هنری به 12 برگزیده و 6 اثر قابل تقدیر چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی استان همدان با حضور علی بیگی پرست هنرمند برجسته نقاشی کشور، مدیرکل ارشاد همدان و فرماندار تویسرکان به میزبانی این شهرستان جوایز و لوح تقدیر اعطاء شد.

«فاضل عبادی» مدیرکل ارشاد همدان سیاست های اداره ارشاد در اختتامیه این جشنواره گفت: هدف برگزاری و طرح ریزی برنامه های مدون، جشنواره ها و همایش های مختلفی در راستای شناساندن بیشتر شخصیت های علمی، فرهنگی و هنری برای تقویت بنیه فرهنگی استان و گسترش علم و دانش است.

وی اظهار کرد: برگزاری این گونه برنامه ها در سطح شهرستان ها به نوعی عدالت هنری به ویژه در راستای تقویت بنیه فرهنگی سراسر استان است.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز گفت: شهرستان تویسرکان از میزبانی رویدادهای معتبر فرهنگی استقبال می کند و ایجاد عدالت فرهنگی و برگزاری جشنواره متنوع فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور از سیاست های کنونی مسئولان است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های معتبر فرهنگی و هنری در شهرستان تویسرکان با برخورداری از پیشینه فرهنگی و هنری موجب رشد و بالندگی بیش از بیش شهرستان می شود.

در حاشیه این مراسم «علی نورعلیئی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در چهار بخش نقاشی، طراحی، گرفیک و تصویرسازی امروز به کار خود پایان داد.

وی اظهار کرد: از بین 150 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 93 اثر در داوری اولیه پذیرفته شدند که در روز گذشته و امروز با یکدیگر به رقابت برخاستند.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: مطابق با نظر داوران در هر بخش هنری سه نفر برگزیده شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب علاوه بر اهداء لوح تقدیر، جوایز نقدی 500 هزار تومانی، 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی اعطاء شد.

نورعلیئی عنوان کرد: همچنین در سه بخش نقاشی و طراحی و گرفیک نیز بنا به صلاحیت نظر داوران دو هنرمند به عنوان صاحبان اثر قابل تقدیر، تجلیل شدند که هدایای هر یک از آنان 200 هزار تومان بود.

زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان