آخرین اخبار

19. شهريور 1396 - 12:03   |   کد مطلب: 30381
رئیس هیات ژیمناستیک همدان خبر داد
فعالیت 4 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در همدان
رئیس هیات ژیمناستیک استان همدان از فعالیت 4 هزار ورزشکار در این رشته ورزشی در استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مهدی جعفری در حاشیه برگزاری جشنواره اوقات فراغت و مدارس ژیمناستیک استان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 4 هزار ورزشکار در رده‌های سنی مختلف و در هر دو بخش آقایان و بانوان زیرنظر هیات ژیمناستیک فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 500 نفر در شهر همدان و مابقی در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: خوشبختانه مربیان بسیاری خوبی در همدان فعالیت می‌کنند به گونه‌ای که هم اکنون 50 مربی دارای کارت درجه بین‌المللی 3 در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند که 30 مربی در بخش آقایان و 20 مربی در بخش بانوان در این بخش فعال هستند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان همدان با بیان اینکه هم اکنون تمام هیات‌های ما در شهرستان‌ها فعال هستند و برنامه‌های جاری خود را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: هیات ژیمناستیک در 9 شهرستان استان همدان و دو بخش مریانج و سامن فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند در سطح استان به این رشته بپردازند.

وی استقبال خانواده‌ها را از ورزش ژیمناستیک در فصل تابستان بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: هر ساله نونهالان و نوجوانان زیادی وارد رشته ژیمناستیک می‌شوند و ما سعی داریم با استعدادیابی این نفرات، شرایط رشد و قهرمان‌پروری آنان را فراهم کنیم.

جعفری هدف از برگزاری جشنواره‌ها را توسعه همگانی ورزش ژیمناستیک و ایجاد انگیزه برای جذب و شناسایی نخبگان ژیمناستیک بیان کرد و گفت: روند رو به رشد ژیمناستیک همدان به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجه به رده‌های پایه بوده است.

وی در پایان گفت: تجربه نشان داده ورزشکارانی که در فعالیت‌های آموزشی ژیمناستیک شرکت کرده‌اند دارای تمرکز بیشتر، مهارت‌های ارتباطی بالاتر و مهارت‌های حل مساله بهتری هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان