آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 18:07   |   کد مطلب: 30423
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بيان اينكه متخصصان امر مي‌دانند امنيت كشور فقط به خاطر ولي فقيه است، گفت: مدافعان سلاخي نوزادان دم از حقوق بشر مي‌زنند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت استان همدان، اظهار کرد: ضعف در بصیرت موضوعی است که می‌تواند انقلاب ما را تهدید کند بنابراین باید در زمینه بصیرت‌افزایی فعال بود.

وی با بیان اینکه اگر بصیرت درست اعمال شود غمی نداریم، گفت: با تجهیز به این اصل مهم از شبهه و اشکال و هجمه واهمه نخواهیم داشت.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه آنهایی که وظیفه خود را شوخی گرفتند و سرگرم کارهای دیگر شدند سرنوشتشان تغییر کرده است، در ادامه یک نظام و ساختار سیاسی را نیازمند چهار پایه عنوان کرد و گفت: همه نظام‌ها در این پایه‌ها اشتراک دارند.

وی ستون اول را امنیت و قدرت بازدارندگی دانست و گفت: ملتی که نتواند امنیت خود را حفظ کند مورد هجمه قرار می‌گیرد.

سردار آبنوش تاکید کرد: با گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب، دشمن هرکاری که می توانست از قبیل و تحریم و توطئه و نفوذ انجام داده است اما امروز ایران به کشوری مقتدر و امن با قدرت بازدارندگی خاص تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید این مسائل را در تریبون‌ها تشریح کنیم، افزود: از سه روز بعد از انقلاب تا به الان با دشمنی‌ها روبرو هستیم اما امروز با تبعیت از ولی فقیه در امنیت خاصی به سر می‌بریم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: متخصصین می‌دانند این امنیت فقط و فقط به خاطر ولایت فقیه است؛ کدام رئیس جمهور و کدام مجلس می‌تواند بگوید این مسئله مربوط به آنهاست؟ همه می‌دانند به خاطر مدیریت امام و مقام معظم رهبری کشوری مقتدر هستیم و دشمن می‌داند فردی الهی در راس کار قرار گرفته و مدیریت می‌کند.

کدام مسؤول منافع انقلاب را به منافع خود ترجیح می‌دهد؟

وی گفت: انقلاب افراد انقلابی می‌خواهد تا ستون اقتصادی اقتدار نظام اصلاح شود، باید دید کدام مسؤول است که بین منافع خود و انقلاب از خودش بگذرد؟

سردار آبنوش با بیان اینکه اسلام و انقلاب در اداره جامعه و برقراری پایه نظام توانمند است؛ عنوان کرد: در شرایطی که در شدیدترین تحریم‌ها بودیم، مقتدر هستیم و قدرت بازدارندگی بالایی داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه فردی الهام گرفته از فقه امام صادق(ع) ما را مدیریت می‌کند و این بخش از انقلاب که به فرد انقلابی سپرده شده است به توانمندی‌های خود رسیده‌ایم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه پایه دوم در اقتدار یک نظام علم است، تأکید کرد: کسی که علم ندارد لاجرم باید دستش را دراز کند، امروز نظام سلطه با نامردی بر علم مسلط شده و با استفاده از این حربه دنیا را به بدترین حالت کشانده است.

وی با بیان اینکه مدافعان سلاخی نوزادان دم از حقوق بشر می‌زنند، ادامه داد: در شرایط این گونه دنیا، قدرت را نمی‌توان با مماشات و صحبت ایجاد کرد، کسی که کمترین بهره از شعور را داشته باشد می‌فهمد با این جماعت با لبخند و مماشات نمی‌توان ارتباط داشت.

سردار آبنوش با اشاره به برخی توانمندی‌های علمی کشور، اظهار کرد: با تحریم مطلق در رشته هوافضا عرصه برای ما تنگ بود اما امروز نیاز به کسی نداریم، در علم نانو همم به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز ما در مدیریت آب زبانزد هستیم، تصریح کرد: در زمینه ایجاد سد، تونل و مترو خودکفا شده‌ایم، سال گذشته در یک سال 60 کیلومتر تونل ساخته‌ایم و یا در موضوعات گاز و نفت و فناوری‌های استخراج و انتقال و پالایش آن‌ها توانمند هستیم درحالی که این فناوری در اختیار چند شرکت در جهان است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: امروز از عمق 5 هزار متر در خلیج‌فارس گاز استخراج می‌کنیم و آلیاژ مته حفاری تنها توسط چند کشور و ایران ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در دیگر کشورها مته‌ها هشت متر پایین می‌روند و آب می‌شوند در حالی که ساخته ایران 16 متر حرکت می‌کند و تمام می‌شود، گفت: امروز با افتتاح بزرگ‌ترین پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس فرآورده‌های متعدد را تولید می‌کنیم.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه تمام دنیا مات مانده است، اظهار کرد: همه می‌خواستند ما تسلیم و اسیر شویم اما این مقام معظم رهبری بود که همواره از جوانان حمایت می‌کند و الان به این نقطه رسیده‌ایم.

وی علم را سلطان یک نظام دانست و افزود: امروز در موضوعات مختلف علم و فناوری به توفیقات زیادی رسیده‌ایم و پل صدر الآن چهارمین پروژه پل‌سازی دنیا است که ساخته‌شده است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه ستون سوم ساختار سیاست است، بیان کرد: دشمنی که این‌قدر از کشور سیلی خورده است آیا تاکنون برای نفوذ در ساختار سیاسی کشور برنامه‌ریزی نکرده است؟ قدرت ما در فقه ماست و فقه ما طوری در ساختار سیاسی چیده شده که نظام غیر قابل نفوذ شده است.

وی ستون چهارم اقتدار یک نظام را اقتصاد دانست و گفت: اقتصاد به معنای تولید، واردات، صادرات، گمرک و ... است، هیچ‌کدام از موضوعات اقتصادی در حوزه مقام معظم رهبری نیست و دست‌اندرکاران این ستون را مردم باید انتخاب کنند و دولت در این زمینه وظیفه دارد.

سردار آبنوش بیان کرد: انقلاب اسلامی افراد انقلابی می‌خواهد تا این ستون اقتصادی اصلاح شود؛ کدام مسؤول است که بین منافع خود و انقلاب از خودش بگذرد؟

وی اظهار کرد: وضعیت ستون اقتصادی متزلزل است که دشمن ما را در این قسمت تهدید می‌کند زیرا افرادی در این زمینه کار می‌کنند که انقلابی نیستند.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان قدرت یک نظام حاکم بر کشوری را اقتدار در چهار بحث مطرح شده دانست و مشکل کشور را در اقتصاد دانست که باید فکری به حال آن شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان