آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 22:30   |   کد مطلب: 30426
تیم پاس همدان در دومین مسابقه خود در لیگ دسته ۲ تیم سپهر نقش جهان اصفهان را شکست داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان از هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور  از ساعت 17 روز سه شنبه تیم پاس همدان در استادیوم شهدای قدس به مصاف تیم سپهر نقش جهان اصفهان رفت و با 2 گل میهمان خود را از پیش رو برداشت و 3 امتیاز این دیدار را به خود اختصاص داد.

 تیم پاس که در این دیدار با ترکیب آرمین رحیم‌زاده، صادق اسکندری، رسول ناصربخت، مصطفی نوبخت، محمدرضا احمدی، مهدی رمضان‌زاده، اصغر نصیری، میثم زمانی (سیدجمال معصومی از دقیقه 62)، ابراهیم کوه‌افکن، سیدمحمد ابوترابی و شهرام طاهری (امیرحسین آقایی از دقیقه 18) به میدان رفته بود در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی بهتری از حریف خود به نمایش گذاشت.

با این حال در نیمه اول تیم پاس نتوانست قفل دروازه تیم سپهر نقش جهان اصفهان را بازکند و مهاجمان این تیم با بی‌دقتی فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند.

با شروع نیمه دوم تیم پاس همچنان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و در همان دقیقه اول این نیمه توسط محمد ابوترابی به گل اول خود دست یافت.

پس از گل برتری شاگردان سرخاب به حفظ توپ و بازی تاخیری روی آوردند و تا دقیقه 90 گل برتری خود را حفظ کردند.

در دقایق اضافه بازی بازیکنان تیم میهمان برای جبران گل خورده با تمام قوا بر روی دروازه پاس خیمه زده بودند اما نه تنها موفق به جبران گل خورده نشدند بلکه در یک ضد حمله گل دوم را نیز دریافت کردند.

گل دوم تیم پاس توسط ابراهیم کوه افکن به ثمر رسید تا این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود شاگردان عباس سرخاب  به پایان برسد و 3 امتیاز این بازی در کارنامه تیم پاس همدان ثبت شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان