آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 21:58   |   کد مطلب: 30457
به نظر می رسد با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها، سایه وحدت بر سر اعضای شورای شهر تویسرکان آمده است، تا شهری که سالیان سال در گرداب سیاست زدگی به عقب رانده شد، این روزها بتواند آب خوشی از گلوی خود پایین ببرد.

 «مسعود حمیدیان» سخنگوی شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه برگزاری جلسه فوق العاده ای شورا که در راستای بررسی صلاحیت های گزینه های منصب شهرداری تویسرکان برگزار شد، گفت: از ۳۲ گزینه پیشنهادی ۱۷ نفر حذف و ۱۵ نفر مابقی برای بررسی دقیقتر با ارائه برنامه و مصاحبه در جلسات آتی مشخص و تعیین تکلیف می شوند.
وی اظهار کرد: اختلاف نظرهایی در هئیت ریسه و کمیسیون های شورا پیش آمده بود که پس از بحث و گفتگو و در راستای خدمت بهتر به همشهریان گرامی و ایجاد وحدت و تفاهم حل و فصل شد.

سایه آرامش بر سر شورای شهر

به گزارش رودآور، در هفته گذشته شاهد اختلاف نظرهایی در صحن شورای شهر تویسرکان بودیم که حتی با غیبت سه جلسه ای و متوالی سه نفر از اعضای شهر جلسات فوق العاده به صورت غیررسمی برگزار می شد.

و حال به نظر می رسد این اختلاف سلیقه ها برای آن که کار مردم بر روی زمین نماند و خدمت رسانی بیشتر به آنان، کنار گذاشته شده و تمامی اعضای شورای شهر، وحدت را رویه اصلی خود قرار داده اند.

امید آن که سایه وحدت همیشه بر سر شورای شهر تویسرکان مستدام باشد تا شهری که سالیان سال در گرداب سیاست زدگی به عقب رانده شد، این روزها بتواند آب خوشی از گلوی خود پایین ببرد و جرقه اصلی و اولیه این وحدت می تواند انتخاب شهرداری توانمند باشد.

نوبت پاسخگویی به مطالبت مردمی رسیده 

بی تردید صحن شورای یک شهر، که اعضایش توسط آراء مردم انتخاب شده اند، می بایست با هر گرایش و اختلاف سلیقه ای تنها برای خدمت رسانی به مردم به صحنی یکرنگ تبدیل شود، چرا که گره های کوری که در سالیان متمادی در حوزه شهر و شهرسازی در تویسرکان زده شده است، جز با همدلی و همنوایی باز نمی شود و مردم هم انتظاری ندارند جز پیشرفت شهر و پاسخی برای مطالباتشان.

از جمله رسیدگی به اوضاع و احوال مبلمان شهری، زیباسازی ورودی های شهر، توجه به بهبود پارک شهرک قائم، جمع آوری به موقع زباله ها و پاکسازی شهر و مهمتر زمینه سازی برای ساخت کشتارگاهی جدید، چرا که کشتارگاه فعلی به گفته متولیان امر از نظر بهداشتی و فنی استاندارد نیست و برای رفع این مشکل همت و آستین بالا زدن شهردرای توانمند و شورای شهر را می خواهد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان