آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 21:20   |   کد مطلب: 30467
امروز 23 شهریور ماه جشن یک سالگی دکتر سلام با حضور بیش از 3 هزار نفر از مخاطبان این طنز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز 23 شهریور ماه جشن یک سالگی دکتر سلام با حضور بیش از 3 هزار نفر از مخاطبان این طنز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار شد.

این جشن 4 ساعته با گریه ها و خنده های حضار و مهمانان همراه شد و لحظاتی شیرین را برای دکتر سلامی ها رقم زد.

جشن 4 سالگی دکتر سلام به پایان رسید
سرانجام بعد از کشاکش های فراوان و کارشکنی های گسترده، جشن چهار سالگی دکترسلام در ساعت 7 عصر پایان یافت و حضار برای گرفتن سلفی با علی صدری نیا روی سن آمدند.
 
شعر خوانی فرزند شهید مدافع حرم حضار را به وجد آورد
 
مهدی و فاطمه دو فرزند یکی از شهدای مدافع حرم بودند که همراه با فضه سادات موسوی روی سن آمدند و هرکدام با شعرخوانی خود حاضران در سالن را به وجد آورد. اشعاری در مدح شهدای مدافع حرم که اشک حضار را درآورد. فاطمه در پایان شعر از حضار خواست تا صلواتی برای شادی روح پدرش بفرستند.
 
نگرانی مجری صدا و سیما از حضورش در برنامه دکتر سلام
فضه سادات موسوی از خانم‌های دکترسلامی تشکر کرد و گفت: من نمی‌دانستم قرار است روس سن بیایم. امیدوارم شیفت فردایم کنسل نشود.
 
وی ادامه داد: از همه خانم‌های حاضر در جشن تشکر می‌کنم.
 
وی همراه با خود فرزندان 2 نفر از شهیدان مدافع حرم را روی سن آورد.
 
پخش کلیپ دکتر سلامی ها در سوریه
بخشی از کلیپ دکترسلام که در سوریه آماده شده است در سالن پخش شد. سوری‌ها با زبان فارسی از ایران می‌گویند. یکی از سوری ها با شیرنی خاصی لهجه اصفهانی ها و مشهدی ها را تقلید می کند.
 
در این کلیپ بخش هایی از بازارهای سوریه نمایش داده شد که در آن بازاریان از ایران و روسیه به خاطر حمایت هایشان تشکر می کردند .
در انتهای کلیپ جمعی از رزمندگان حین خوردن پفک به زبان فارسی فریاد زدند دکتر سلامی ها سلام!
 
سید محمود رضوی: سیاستمداران کهنه‌کار دکترسلامی‌ها رقیب خود می‌دانند
 
سید محمودرضوی، تهیه کننده در جمع دکترسلامی‌ها: پناه ببریم به خدا از بستن دهان منتقدان.
 
وی ادامه داد: همینکه سیاستمداران کهنه‌کار شما جوان‌ها را رقیب خودشان می‌دانند؛ جای شکر دارد.
 
 
محمدحسین مهدویان شاعر طنزپرداز به سالن آمد
 
محمدحسین مهدویان شاعر طنزپرداز برای قرائت سروده های خود به سالن آمد و روی صحنه رفت. وی سروده هایی در قالب طنز برای حضار خواند که حضار با سوت و کف او را همراهی کردند.
 
نظرسنجی انتخاب «ژن برتر» سال بین دکترسلامی‌ها آغاز شد
پسر محمدرضا عارف، دختر صفدرحسینی، دختر مظلوم وزیر، حسین فریدون، مهدی جهانگیری و فرزندان وکیلی، نماینده تهران برای انتخاب ژن برتر به نظرسنجی دکترسلامی‌ها گذاشته شد.
البته در نهایت با اختلاف رای فاحشی، حسین فریدون به عنوان ژن برتر سال انتخاب شد.
 
مجتبی شاکری عضو سابق شورای شهر تهران وارد سالن شد
مجتبی شاکری جانباز دوران دفاع مقدس و عضو سابق شورای شهر تهران در میان تشویق حضار وارد سالن شد که برای استقبال از وی همه مهمانان به پاخواستند.
 
تصاویری اختصاصی از حمله موشکی به داعش برای اولین بار در جشن دکترسلامی‌ها به نمایش درآمد
 
تصاویری اختصاصی و بی‌نظیری از حمله موشکی به داعش و هدف قرار دادن مواضع آنها توسط هواپیماهای ایرانی برای اولین بار در جشن دکترسلامی‌ها به نمایش درآمد.  البته این کلیپ دو بخش بود و بخش دوم تصاویری بودند که سردار حاجی زاده به عنوان هدیه دکتر سلام با خود به این برنامه آورده بود.
 
 
رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس به سالن آمد
 
رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس هم یکی دیگر از مهمانانی بود که با دو ساعت تاخیر به سالن آمد تا در این جشن تیک حاضری خود را بزند.
 
سردار حاجی‌آزاده: فرد گمنامی که باعث شد صنعت موشکی کشور به اینجا برسد دکتر قالیباف بود
سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشحالم که در این جمع هستم؛ ما هم مشتری دکتر سلام هستیم. 
 
وی ادامه داد: نماد پیشرفت صنعت موشکی کشور، شهید تهرانق مقدم است. ولی من امروز باید عرض کنم کسی که باعث شد صنعت موشکی کشور تا این اندازه پیشرفت کند، و همیشه گمنام ماند آقای دکتر قالیباف بود. دورانی که ایشان فرمانده نیروی هوافضای سپاه بود، بنیان صنعت موشکی را گذاشت.
 
حاجی‌زاده در ادامه افزود: شهید خحیی یک نماد است؛ یک نفر نیست ما در هر یگان صدها شهید حججی داریم. حججی نماد انقلابیون و نیروهای ارزشی است. ما بی شمار امثال حججی در تمام یگان‌های نظامی کشور داریم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: داعش ساخته دست آمریکا است؛ آن کسی که شهید حججی را به اسارت درآورد، نماینده آمریکا است. امروز مقابله جبهه انقلابیون و جهادیون و جبهه مدافعان حرم، در مقابل نظام سلطه، وهابیون و غرب گراها است. امام راحل فرمودند ما بر پهلوی ها پیروز شدیم، اما به این زودی معلوم نیست برغربگراها پیروز شویم.
 
حاجی‌زاده ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم، اگر بدنبال امنیت پایداریم، چاره تفکر جهادی است. مملکت را باید به صورت جهادی و انقلابی اداره کرد. 
 
فرمانده هوافضای سپاه اضافه کرد: پیشرفت های معجزه آسای صنعت هسته ای مملکت، حاصل تلاش نگاه جهادی و انقلابی است.
 
 
سردار حاجی زاده وارد سالن شد
سردار حاجی زاده در میان تشویق گسترده و بی نظیر حضار وارد سالن شد. حضار سالن برای چند دقیقه ایستاده وی را تشویق کردند.
 
مسئولان و مددجویان موسسه خیریه بهشت امام رضا از قالیباف تقدیر کردند
 مسئولان و مددجویان موسسه خیریه از قالیباف تقدیر کردند. اصلانی، مسئول این مجموعه: تا امروز بارها آقای قالیباف به مجموعه ما آمدند و یک بار هم اجازه ندادند دوربین از این برنامه فیلم بگیرند.
چند تن از معلولان موسسه خیریه بهشت امام رضا روی سن امده و از قالیباف تقدیر و تشکر کردند در ادامه تابلو معرقی که بچه های معلول بهشت امام رضا تهیه کرده بودن به قالیباف تقدیم شد و قالیباف هم روی این دو جوان را که به نیابت از همه اعضا موسسه خیریه آمده بودند بوسید.
 
عوامل و مددجویان موسسه بهشت امام رضا وارد سالن شدند
با اعلام صدری نیا، عوامل و مددجویان موسسه بهشت امام رضا وارد سالن شدند و به روی صحنه آمدند تا هدیه ارزنده خود را به دکتر قالیباف تقدیم کنند.
 
قالیباف: دکترسلام بهترین نمونه کار آتش به اختیار است/ هر زمان به جوانان اعتماد کردیم پیشرفت کردیم
قالیباف در جشن  4سالگی دکترسلام گفت: بسیار خوشحالم که امسال هم در جمع دکتر سلامی ها هستم. از این بابت خوشحالم که در جمع جوانانی حضور پیدا کردم، که اگر بخواهیم یک نمونه موفق از تعبیر «آتش به اختیار» نام ببریم، حتماً یک نمونه دکتر سلام است.
 
وی افزود: هر زمان به جوان ها اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم و انقلاب پیش رفته است. چه در پیروزی انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه هر زمان دیگری. هر جا کم آوردیم زمانی بود که به جوانان اعتماد نکردیم.
 
قالیباف ادامه داد: امروز دکتر سلام یک نمونه از یک حرکت موفق مردمی سیاسی-فرهنگی از پائین به بالا است. نه دستوری؛ بلکه از صمیم دل. انقلاب ما برای پیشرفت به یکایک جوانان کشور مانند شما نیازمند است. تنها راه برون رفت از مشکلات اعتماد به جوانانی مثل شما است.
 
شهردار سابق تهران در پایان گفت: از همه کارگران و مهندسین و مدیران زحمت کش شهرداری تهران هم که گمنامانه تلاش کردند، تشکر می‌کنم و دستانشان را می‌بوسم. اگر موفقیت و خدمتی در تهران اتفاق افتاد، بعلت اعتماد و تکیه بر جوانان بود. متوسط سن جوانانی که پروژه های بزرگ شهر تهران را به انجام رساندند، زیر 35 سال بود.
 
 
دکترسلامی‌ها از قالیباف، شهردار سابق تهران تقدیر کردند
 
دکترسلامی‌ها از قالیباف، شهردار سابق تهران تقدیر کردند. 12 هزار دکترسلامی برای تقدیر از زحمات دکتر قالیباف ایستادند و او را تشویق کردند. اما دکتر سلامی ها سنگ تمام گذاشتند و با شوخی با موها و لهجه قالیباف از ارزویشان برای تبدیل همه شهرهای ایران به تهران شهر سوخته گفتند.
 
 
 
خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی به جشن دکتر سلام آمد
خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی وارد سالن شد.
 
سلامی: امیدوارم آقای وزیر پنجره‌های نقد را باز کنند
در بخش خبرنگاران مظلوم تصاویری از خانم خوشاب که اخوندی میکروفون او را پرتاب کرد منتشر شد.
در ادامه از آقای سلامی به خاطر تعطیل شدن در حاشیه پزشکی به دستور قاضی زاده هاشمی تقدیر و تشکر شد و گفت البته من با قاضی زاده رفیق هستم.
یوسف سلامی، خبرنگار صداوسیما و مجری برنامه «در حاشیه پزشکی» که با فشار وزیر بهداشت تعطیل شده است، گفت: امیدوارم آقای وزیر پنجره‌های نقد را برای پخش مجدد برنامه ما باز کند.
 
ابوالقاسم طالبی: اگر به روحانی رای میدادید به صورت مختلط در ورزشگاه آزادی برنامه اجرا می کردید
ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در بدو ورود به صحنه از حضار پرسید: گرمتان است؟ و با پاسخ «بله» تماشاچیان مواجه شد. وی در ادامه به طنز گفت: حقتونه! وقتی به روحانی رأی نمی‌دهید همین است! اگر الان روحانی رئیس جمهور بود الان در ورزشگاه با خانم ها نشسته بودید!
 
وی در ادامه با تأکید برآنکه به هیچ جناح و باندی وابسته نیست، گفت: ما بچه های انقلابیم و تنها به خون شهدا پاسخگو خواهیم بود. طالبی نسبت به کاریکاتور خود اعتراض کرده و گفت حتما ژن بهروز افخمی از من بهتر بوده اگر این را مادر زنم ببیند دخترش را پس می گیرد.
 
کارگردان قلاده های طلا با انتقاد کارشکنی مسؤلین در بستن راه ورزشگاه آزادی گفت: حتی اگر مجبور شویم در پارک شهر برنامه اجرا می‌کنیم، اما امان‌نامه لیبرالیسم را نخواهیم پذیرفت!
 
اظهارات طالبی با استقبال پرشور تماشاگران مواجه شد.
 
سلامی خبرنگار پزشکی 2030 وارد سالن شد
سلامی خبرنگار بخش سلامت و در حاشیه پزشکی 20:30 وارد سالن شد.
 
بهروز افخمی: فراستی مثل دراکولاست/ پروینی: امیدواریم امنیتی‌ها از صندلی فرهنگ بلند شوند
پروینی، تهیه کننده برنامه هفت: وقتی آدم‌های امنیتی را در پست‌های فرهنگی می‌گذارند همین می‌شود که تحمل جشن دکترسلام را ندارند.
بهروز افخمی: ما با برنامه هفت می خواستیم کاری کنیم که بعضی ها دردشان بگیرد که در نهایت تعطیلی برنامه نشان داد که چقدر تعطیلی برنامه هفت دردناک بوده است.
مسعود فراستی مثل دراکولاست. کارکتری که دوست داریم ازش متنفر باشیم.
 
بیانیه(طنز) صنف معتادان در محکومیت طرح توزیع تریاک دولتی/ آقایان تریاک رای سیاسی نکنید
بیانیه(طنز) صنف معتادان در محکومیت طرح توزیع تریاک دولتی در جشن دکترسلامی‌ها خوانده شد.
دربخشی از بیانیه آمده است:
در پس این تلخی، حالی است عجیب.
مصرف تریاک فرهنگ‌سازی و زیرساخت می‌خواهد.
هرگونه اقدام برای توزیع بی‌مهبای تریاک ممکن است خطراتی مانند توزیع سبد کالا داشته باشد. و با توجه به نحیف بودن جثه معتادان قطعا تلفات بیشتر است.
آقایان تریاک شوخی بردار نیست. ریزه کاری دارد. نباید کم و زیاد شود. نمی‌شود فردا آقای سخنگو بگوید منظور فلانی آن نبود و این بود.
تریاک را خدا آورد.
آقایان مسئول بگذارید این بسته‌های 100 گرمی تریاک برای مردم بماند. تریاک را سیاسی نکنید.
 
 
 
حضور ویژه دکترسلامی‌های اردکان
 
[خانم حسینی گوینده خبر شبکه یک وارد سالن شد/ زائری: برخی با دشمن راحت‌تر کنار می‌آیند تا با دوست!]
 
اجرای گروه سرود اسرا در جشن چهارسالگی دکتر سلام
گروه سرود اسرا متشکل از تعدادی نوجوانان با استعداد ضمن حضور در سالن به اجرای برنامه پرداخت. در هنگام اجرای این گروه حاضرین روی پا ایستاده و به همراهی با آنها پرداختند.
 
 
 
 
زائری: آنهایی که می‌گفتند زنده باد مخالف من چرا امروز حاضر نیستند صدای منتقدان را بشنوند/ برخی با دشمن راحتتر کنار می‌آیند تا دوست
 
حجت الاسلام محمدرضا زائری مسئول خانه روزنامه‌نگاران جوان در رمراسم جشن ۴سالگی دکتر سلام گفت:به خودمان تسلیت می‌گویم. ظاهراً باید آرزوی داشتن مدیرانی انتقادپذیر را به گور ببریم.
وی افزود: ما که امل و عقب افتاده هستیم. آنهایی که ادعای زنده باد مخالف دارند چرا صدای مخالف را تحمیل نمی‌کنند.
 
زائری اضافه کرد: هنر انقلاب اسلامی این بود که دینداری را از امری فردی به امری اجتماعی تبدیل کند.
 
وی ادامه داد: هنر دکترسلام این است که علی‌رغم نگاه انتقادی از میهمانانی که مخالف نگاهش هم هستند دعوت می‌کند. هرچقدر این ظرفیت جریان انقلابی بیشتر شود رشد آن بیشتر خواهد شد.
 
زائری افزود: تفاوت روحانی و روحانی‌نما در تحمل است. آنکه تحمل نمی‌کند روحانی‌نما است. بعضی‌ها با دشمن راحتتر از دوست کنار می‌آیند. چرا وقتی مذاکره با دشمن را تئوریزه می‌کنیم، دوستان را تحمل نمی‌کنیم.
 
حجت الاسلام قاسمیان وارد سالن شد
 
حجت الاسلام قاسمیان خطیب توانمند تهران و مدیر حوزه علمیه مشکات وارد سالن شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت. وی هنگام ورود به محل مهمانان به خاطر اینکه دیر به برنامه نرسد با موتور به محل جشن آمده بود.
 
 
طریقت منفرد وزیر سابق بهداشت وارد سالن شد
دکتر طریقت منفرد وزیر سابق بهداشت نیز وارد سالن شد هرچند وی زیاد در برنامه ننشست و قبل از اتمام برنامه از سالن خارج شد.
 
محمدباقر قالیباف با استقبال بی نظیر وارد سالن شد
محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران با استقبال بی نظیر حضار وارد سالن شد.
 
 
 
 
صفارهرندی: دولت نه تنها آزادی را نداد بلکه گفت بروید کشتی بگیرید!
 
صفارهرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع دکترسلامی‌ها گفت: آقایان شعار می‌دادند بعد سی و چند سال می‌خواهیم آزادی برای شما بیاوریم. گفتیم آزادی بدهید؛ گفتند بروید استادیوم آزادی. همان را هم گرفتند گفتند بروید کشتی بگیرید.
وی ادامه داد: می‌گفتند رقیبان اگر بیایند پیاده‌روها را دیوار می‌کشند اما حالا خودشان پیاده‌روها از جا کندند.
صفارهرندی در پایان گفت: اگر دنبال حرکت به درد بخور هستید باید مجموعه‌هایی از جنس دکترسلام را تقویت کنید. دکترسلام مجموعه‌ای اصیل و مردمی است. همینکه اینقدر اذیتش می‌کند نشان می‌دهد کار کاملاً مردمی است.
 
کودک خردسال سه ساله به همراه مادرش به روی صحنه آمد
 
قرار بود سید هادی خوشدل سادات حسینی کودک خردسال سه ساله به عنوان دکتر سلامی برتر برای بریدن کیک به روی صحنه بیاید و کیک را ببرد اما کودک دیگری به همراه مادرش به روی صحنه آمده و کیک را برید که با سوال مجری متوجه این اشتباه شد اما دیگر کار از کار گذشته و مابقی کیک را سید هادی خوشدل سادات حسینی برید!
هنگام بریدن کیک مراسم ویژه ای اجرا شد.
 
دکتر سلامی های برتر به روی صحنه آمدند
احمدرضا کوشکی، اسماعیل معنوی و دوتن دیگر ار فعالان دکتر سلام به روی صحنه آمدند و تندیس ویژه دکتر سلام را دریافت کردند.
 
نمانده‌های لیست امید روی سن آمدند و با کیک تولد دکترسلام سلفی گرفتند
 
افرادی که به نام لیست امید در جایگاه میهمانان حضور یافتند روی سن آمدند و با کیک تولد 4 سالگی دکترسلام سلفی گرفتند. این افراد با بازی کردن نقش برخی از نمایندگان که با موگرینی سلفی گرفته بودند حدود یک ربع مشغول اجرای نمایش بودند.
 
 
کیک جشن تولد دکتر سلام با تشویق حضار روی سن آمد
 
کیک جشن تولد 4 سالگی دکتر سلام با تشویق حضار روی سن آمد. 
 
 
سید محمود رضوی وارد سالن شد
سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم های سینمایی سیانور و ماجرای نیمروز وارد سالن شد.
 
نقاشی عباس گودرزی کاریکاتوریست دکتر سلام برای دکتر آذر
عباس گودرزی کاریکاتور ویژه دکتر سلام با حضور به روی صحنه تابلوی زیبایی از نقاشی دکتر اسماعیل آذر را به وی تقدیم کرد.
 
استاد آذر: وقتی شور شما جوانان را دیدم زبانم بند آمد/ آفرین بر غیرت ایرانی شما
استاد آذر که به خاطر حمایت ویژه از تولید ملی به صورت ویژه تشویق شد. وی پس از تقدیر دانشجویان خطاب به آنها گفت: من همیشه حرف می‌زنم اما وقتی در برابر شور شما قرار گرفتم زبانم گرفت. آفرین بر غیرت ایرانی شما!
 
 
ذوالقدر معاون سابق سیاسی وزارت کشور وارد سالن شد
ذوالقدر از پایه گذاران جمنا و معاونت سیاسی سابق وزارت کشور وارد سالن شد.
 
حضار مراسم جشن دکتر سلام به احترام پخش تصویر شهید حججی از جا برخواستند
حضار مراسم جشن دکتر سلام به احترام پخش تصویر شهید حججی در بخشی از کلیپ ابتدایی مراسم از جا برخواستند و شهدای مدافع حرم از جمله این شهید بزرگواران را تشویق کردند.
 
 
صدری‌نیا: افکار عده‌ای عصر قجری است
صدری‌نیا، کارگردان برنامه طنز دکترسلام در ابتدای مراسم چهارسالگی دکترسلامی در سخنانی معنادار نسبت به کارشکنی‌های دولت برای برگزاری این جشن گفت:  افکار عده‌ای عصر قجری است.
وی در بخشی از صحبت‌های ابتدایی خود گفت: شما از آزادی صحبت نکنید که آزادی از شما خجالت می‌کشد.
 
این بخش از صحبت‌های صدری‌نیا با استقبال پرشور حضار همراه شد.
 
در ادامه این جشن حجت الاسلام زائری، دکتر حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی و حسین درخشان طنزپرداز در جمع دکترسلامی‌ها حاضر شدند.
 
جشن 4 ساگی دکترسلام آغاز شد

مراسم جشن 4 سالگی دکترسلام تنها با یک ربع تاخیر با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. این در حالی بود که در ساعات قبل از شروع مراسم همه سالن از جمعیت پر شده بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان