آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 18:33   |   کد مطلب: 30469
تیم فوتبال پاس همدان این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. از پرداخت نشدن بدهی‌های رنگارنگ بگیرید تا اخطار چندباره بازیکن شاکی برزیلی که حالا خواب را بر چشمان پاسی‌ها حرام کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پیروزی دو بر صفر پاس همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران برابر نماینده اصفهان و جبران شکست هفته نخست، شاید آرام‌بخشی موقت و چندساعته برای قهرمان آسیا و متولیانش بود.

پیروزی آن هم با اختلاف دو گل در ورزشگاه پیر شهر، هدیه کوچکی بود برای هواداران پاس که مدت‌ها منتظر درخشش تیمشان بودند. آشتی سکوها با تیم، شاید کوچک‌ترین ثمره یک سه امتیازی شیرین و خانگی بود تا پاس را بعد از مدت‌ها به ساحل آرامش برساند.

این اما تمام ماجرا نبود. برتری برابر سپهر نقش‌جهان اصفهان اگرچه هواداران را با چهره‌ای راضی و خندان راهی منازل کرد ولی چیزی از دلهره و اضطراب مدیرعامل جوان و بومی پاس نمی‌توانست کم کند. تقی رحیمی که قبل از بازی چندین بار زمزمه استعفایش دهان به دهان شده بود، وقتی سوت پایان بازی با اصفهان به صدا در آمد ترجیح داد چند دقیقه‌ای در مستطیل سبز استادیوم قدس قدم بزند و به اتفاقاتی فکر کند که این چندوقت پیرامون او و تیم بزرگش رخ داده است.

رحیمی حالا با تجربه گران‌بها از حضور چندین ماهه پشت میز مدیرعاملی پاس، کاسه صبرش لبریز شده است. با شناختی که از مدیرعامل خوش‌انگیزه پاس داریم، به او نه می‌توان بازارگرمی را نسبت داد و نه اینکه بخواهد برای پاس و شهرش طاقچه‌بالا بگذارد. استعفای رحیمی درواقع نتیجه بی‌مهری مسئولان ارشد استان به آخرین قهرمان ایران در آسیاو همچنین حساب خالی باشگاه است که دست او را بیشتر از هر زمانی بسته نگه داشته.

اخطار چندباره "کوتو" بازیکن شاکی و طلبکار نیر اخیرا به باشگاه رسیده و حالا بیش از هر زمانی پاس خطر سقوط به دسته سوم فوتبال ایران را احساس می‌کند. همان خطری که پیشتر چندین بار لرزه بر اندام پاسی‌ها انداخته و استرس را میهمان ساق پای بازیکنان کرده بود.

پاس همدان و مدیرعاملش بیش از هر زمانی در تنهایی خود سیر می‌کنند. استاندار، معاونین وی، مدیرکل ورزش و جوانان و تمام آنها که در موفقیت و ناکامی پاس دست دارند، این رزوها باید خارج از نوبت به نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال رسیدگی کنند تا دوباره شاهد بازگشت پاس به روزهای خوبش باشیم.

همان موضوعی که ورزش همدان چندین سال است انتظارش را می‌کشد.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان