آخرین اخبار

24. شهريور 1396 - 0:36   |   کد مطلب: 30479
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی(ع) در تویسرکان و در شب های سوم، چهارم و پنجم ماه محرم با حضور حاج صادق آهنگران برزگرار می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کم کم به ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر نزدیک می شوم و نم نمک هم در دیوارهای شهر با پرچم های سیاه پوشانده می شوند، محرمی دیگر در راه است و تاسوعا و عاشورایی دیگر.

زنجیرهای عزا از صندوقچه ها خارج می شود و پارچه مشکی با طرح های یا حسین(ع)، یا ابوالفضل(ع) هم به همین شکل.زنجیرهای عزا صدای محرم را به گوش می رسانند و نوای العطش از کربلا.

و کربلا میعادگاه ذبح پاک ترین و شریفترین انسان های عالم است و سرهای بر نیزه، خیمه هایی که آتش زده شد و شلاق های کفر بر تن حق، گوشواره هایی که از گوش کشیده شده و پهلوهایی که شکسته شد و هنوز دردآور است جای سیلی و کبودی مردکی حرام زاده بر گونه دختری سه ساله و این روزها عرق شرم زمین است که باقی مانده.

و حال در این بین گروه های مختلف مذهبی فعالیت های خود را برای پذیرایی از عزاداران حسینی(ع) آماده می کنند و برشورها و تراکت های مراسم های متعدد را هم بین مردم توزیع.

یکی از این برنامه ها حضور اجتماع بزرگ عزاداران حسینی(ع) در شب های سوم، چهارم و پنجم ماه محرم، مصادف با اول تا سوم مهرماه با حضور مداح دلسوخته هشت سال دفاع مقدس حاج صادق آهنگران است که قرار است همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار مطهر آرامگاه حیقوق نبی(ع) برگزار شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان