آخرین اخبار

25. شهريور 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 30507
مرثیه‌ای برای پاس که در تنهایی خود به مرگ تدریجی دچار است
آقای استاندار! آسمان قهرمان آسیا تیره‌وتار است
خبر انصراف پاس از لیگ دسته دوم فوتبال اگرچه بیشتر به یک تاکتیک حرفه‌ای برای جلب توجه مسئولان شبیه است تا یک تهدید جدی و عملی، اما شنیدن آن خیلی هم تعجب‌برانگیز نبود.

به گزارش رودآور به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پاس این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم را زودتر از خیلی رقبای خود آغاز کرد و مدیرانش با وقت زیادی که در اختیار داشتند، با حوصله در کارزار نقل‌وانتقالات حاضر و تقریبا تیمی را بستند که دلخواه سرمربی این تیم و البته مشاور این باشگاه بود! اما از همان روزهای ابتدایی فعالیت در فصل جدید لیگ دسته دوم مثل روز برای همه روشن بود که پاس امسال تنهاتر از همیشه سیر خواهد کرد و با توجه به ناکامی این تیم در فصل گذشته لیگ دسته دوم و همچنین عدم موفقیت در چند سال اخیر، مسئولان ارشد استان دیگر میلی به حمایت از این تیم ریشه‌دار ندارند.

برد هفته گذشته برابر نماینده اصفهان اینگونه در ذهن متبادر می‌کرد که شاید مسئولان ارشد استان کمی به خود بیایند و اجازه ندهند پاس در تنهایی خود به مرگ تدریجی دچار شود، اما وضعیت بهتر که نشد هیچ، آسمان پاس تیره‌تر از روزهای ابتدایی فصل هم شد تا اینکه امروز نامه‌ای سرگشاده نوشته شد؛ نامه‌ای که پای آن نام اعضای کادر فنی، سرمربی و سرپرست تیم پاس به چشم می‌خورد.

در این نامه (بخوانید اعتراض‌نامه) به موارد مختلفی اشاره شده است. از اعتراض نسبت به پرداختی بازیکنان و مشکلات زیرساختی مانند آب گرم هتل پاسی‌ها بگیرید تا تغذیه بازیکنان و استفاده آنها از حمام‌های عمومی شهر! در پایان این نامه هم عباس سرخاب سرمربی تیم به همراه مجیدبیگم جانی، حمید یادگاری، امید خورج و مصطفی کاشی به عنوان اعضای کادرفنی و محمد آرتیمانی سرپرست تیم معقولانه‌ترین راه ممکن را قطع ادامه این روند و انصراف از اعزام به کرمانشاه برای برگزاری بازی این هفته برابر بعثت این شهر عنوان کرده‌اند.

به اینکه چه در ذهن سرمربی و اعضای کادرفنی پاس می‌گذرد و هدف اصلی‌‌شان از نگارش این نامه چیست، خیلی در این مجال سروکار نداریم؛ اما سوال اصلی اینجاست که چرا باید مسوولان اینگونه به پاس پشت کنند که کار به اینجا کشیده شود و چنین نامه بی‌سابقه‎ای خطاب به مسوولان نوشته شود؟ چرا باید کار پاس در همدان به جایی کشیده می‌شد که بازیکنان از حمام‌های عمومی شهر استفاده کنند؟!

"بهترین امکانات را برای باشگاه پاس همدان فراهم کرده‌ایم." "برای پاس در حد توان استان حمایت لازم را داشته و خواهد داشت". "تمهیدات لازم برای حمایت از باشگاه پاس فراهم است و این تیم هیچ مشکلی نخواهد داشت." اینها فقط بخش‌هایی از صحبت‌های استاندار همدان درباره پاس طی چند سال اخیر بوده است که با یک جست‌وجوی ساده و دم‌دستی در فضای مجازی به دست می‌آید. اگر حمایت بود وضعیت پاس به اینجا می‌رسید؟! استاندار همدان کدام تمهیدات را برای پاس اندیشید که در زمان حضور او در همدان پاس به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد و حالا خطر سقوط به دسته سوم هم روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند؟!

بهتر است استاندار همدان این روزها نگاهی خارج از نوبت و اورژانسی به پاس داشته باشد تا این تیم بیش از این منزوی نشود، حالا که محمدناصر نیکبخت خود را در همدان ماندگار می‌بیند، امیدواریم دست به کار شود و پاس را هم دریابد تا این تیم محبوب استان هم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ماندگار باشد. موفقیت و صعود به لیگ دسته اول پیشکش!

پاس اوضاع بدی را تجربه می‌کند و صلاح نیست کار به جایی کشیده شود که بازیکنان این تیم از حمام عمومی شهر بهره ببرند! بدون تردید دهان به دهان شدن این موضوع یعنی زدن چوب حراج به آبروی استانی که حالا مسئولان ارشدش متهم ردیف اول ناکامی پاس، آخرین قهرمان ایران در آسیا هستند.  

--------------

حامد صیفی

---------------

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان