آخرین اخبار

26. شهريور 1396 - 16:25   |   کد مطلب: 30526
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد
همدان بهترين مكان برپایی اردوهای آمادگي ورزشي
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان بهترين مكان برپایی اردوهای آمادگي ورزشي است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مرحله نخست اردوی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان کشورمان با حضور 11 ژیمناستیک‌کار از 22 شهریورماه در همدان آغاز شده است. این اردو که هم‌اکنون در خانه ژیمناستیک همدان در حال پیگیری است تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

در حاشیه برگزاری این اردوی آماده‌سازی، ظهر امروز رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دفتر خود پذیرای اعضای تیم ملی ژیمناستیک بود و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

در این نشست صمیمی، سرمربی، سرپرست و بازیکنان تیم‌ ملی ژیمناستیک بزرگسالان به همراه رئیس و دبیر هیات ژیمناستیک استان حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار، ژیمناستیک را از رشته‌های ورزشی مدال‌آور و پرطرفدار کشور دانست و گفت: تیم ملی ژیمناستیک در مسابقات آسیایی سال گذشته و کشورهای اسلامی عملکرد بسیار خوبی داشت.

رسول منعم در ادامه با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی ژیمناستیک در همدان به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات اسلوونی، اظهار کرد: امیدواریم این تیم در این مسابقات بتواند نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران باشد و با دستی پر از این رقابت‌ها به کشور بازگردد.

وی تصریح کرد: این روزها بیشتر رشته‌های ورزشی، همدان را به‌عنوان محل برپایی اردوهای آمادگی تیم‌های ملی و میزبانی مسابقات کشوری انتخاب کرده‌اند که نشان از ظرفیت بالای زیرساخت‌های ورزشی استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: خوشبختانه استان از زیرساخت‌های خوبی در بحث ورزش برخوردار است و همین امر موجب می‌شود دست ما را در قبول میزبانی و مسابقات مختلف باز نگه دارد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک نیز در این دیدار با اشاره به برپایی چند دوره اردوی تیم‌های ملی در همدان، از مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس و مسئولان هیات ژیمناستیک همدان بابت فراهم کردن شرایط میزبانی این اردوها و نتایج و عملکرد خوب ژیمناستیک استان در سال‌های اخیر قدردانی کرد.

رضا خیرخواه علت انتخاب همدان به عنوان اولین محل برگزاری اردو را وجود زیرساخت و آب و هوای مناسب دانست و گفت: اردوی بسیار خوبی در همدان داریم و شرایط برگزاری مطلوب این اردو فراهم شده است.

وی در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که فعلا داریم، کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در سال آینده است و برای کسب آمادگی ملی پوشان ممکن است در دو یا سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کنیم.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان