آخرین اخبار

27. شهريور 1396 - 21:17   |   کد مطلب: 30545
"محمد چرمشیر"، "عباس جهانگیریان" و "حسین فدایی حسین" به عنوان هیئت داوران مرحله نخست بخش مسابقه نمایشنامه نویسی از بین ۶۷ اثر نمایشنامه، ۱۰ نمایشنامه را برای گذر به مرحله بعد انتخاب کردند.

به گزارش رودآور؛ دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: "محمد چرمشیر"، "عباس جهانگیریان" و "حسین فدایی حسین" به عنوان هیئت داوران مرحله نخست بخش مسابقه نمایشنامه نویسی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به بررسی آثار پرداختند.

وی بیان کرد: هیئت داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی با پایان ارزیابی 67 نمایشنامه رسیده به دبیرخانه 10 نمایشنامه را برای حضور در مرحله بعد داوری برگزیدند.

کاظمی عنوان کرد: فهرست آثار برگزیده این مرحله بدین شرح اعلام شده است: نمایشنامه "اسب آبنوس" نوشته مریم منصوری از تهران، نمایشنامه "باغ هزار دخترون" نوشته زهرا مولائی از تهران، نمایشنامه "بدون شرح " نوشته سیدجواد رحیم‌زاده از مشهد، نمایشنامه "تو اگه دوست می خوای منو اهلی کن" نوشته اسدااله اسدی از اصفهان، نمایشنامه "دشت خورشید" نوشته مهدی ملکی از تهران، نمایشنامه "ردپای نینی نو" نوشته زیبا برجی فلاح از تهران، نمایشنامه "سیندرلا" نوشته ساینا امیری از بندرعباس، نمایشنامه "قصه فیلی که پشتک وارونه می زند" نوشته امید نیاز از اصفهان، نمایشنامه "کوچه برزیلیا" نوشته سینا شفیعی از کرج، نمایشنامه "هفت دست و یک انگشت" نوشته شادی غفوریان از مشهد.

وی اظهار داشت: طبق فراخوان 10 نمایشنامه نویس برگزیده همراه با نظرات مشورتی سه داور، تغییرات لازم در نمایشنامه‌های منتخب را در یک پروسه همکاری مشخص انجام می‌دهند و در این مرحله از مشورت این اساتید بهره‌مند می‌شوند.

نمایشنامه‌های برگزیده مرحله اول مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند و آثار برگزیده معرفی و با نظر هیئت داوران چاپ می‌شوند.

به گزارش تسنیم، بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی آذرماه 1396 در استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان