آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 19:30   |   کد مطلب: 30571
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید یزید زمان را شناخت . امروز همگان می بایستی بدانند صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، همان صهیونیسم اما به شکل مدرن در مقابل مسلمین جهان ایستاده است .

به گزارش رودآور به‌نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد ؛ مراسم یادواره شهدای شهرستان ملارد همزمان با ایام شروع ماه محرم با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین شهرستان ملارد و خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان شهرستان ملارد در مسجد جامع شهر ملارد برگزار شد .

سردار غلامحسین غیب‌پرور در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به ویژگی های بارز حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و توجه به آن ها در ایام محرم گفت: یکی از ویژگی های بارز و مهم حضرت امام حسین علیه‌السلام دشمن شناسی است .

وی با اشاره به لزوم پیروی از این ویژگی در جوامع اسلامی تشریح کرد:  اگر یک جامعه دشمن خود را نشناسد حتی اگر مسلمان باشد ضرر خواهد کرد. و می شود خیلی از مسلمانانی که نماز می خوانند ، قرآن تلاوت می کنند و طواف خانه خدا را به جای می آورند اما مسلمانی آن ها ناقص است  چون دشمن را نمی شناسند .

غیب پرور با اشاره به دیگر ویژگی های امام حسین علیه‌السلام تصریح کرد: ویژگی بارز دیگر حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام دشمن ستیزی است . دشمن ستیزی بخش کامل کننده دشمن شناسی است که از نکات بسیار مهم و الزامی در جوامع مسلمان است .

وی با اشاره به رشادت‌های شهید حججی در جبهه های نبرد دفاع از حرم اظهار کرد : قرار نیست از شهید حججی استفاده شعاری کنیم  . شهید حججی و دیگر شهدای مانند این شهید دشمن شناس هایی هستند که مردانه دشمن ستیزی کردند . همان کاری که حسین بن علی علیه‌السلام در مقابل یزید و یزیدیان انجام داد و این شهدای عزیز در پیروی از ارباب و سالار شهیدان جان خود را فدای اسلام کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: ویژگی بارز حسین بن علی علیه‌السلام دشمن شناسی است. اما دشمن شناسی به تنهایی کافی نبود و بخش مهم دیگر دشمن ستیزی است که ایشان آن را در درجه اعلی انجام داد تا جایی که در این راه تمام نزدیکان و یارانش را تقدیم اسلام کرد .

وی با بیان اینکه اگر مسلمانی هم دشمن شناس شد و هم دشمن ستیز حق اوست که در مرتبه اعلی از ایمان قرار گیرد تشریح کرد: امروز باید یزید زمان را شناخت . امروز همگان می بایستی بدانند صهیونیستی که در ماجرای کربلا نقش داشت، همان صهیونیسم اما به شکل مدرن در مقابل مسلمین جهان ایستاده است .

غیب‌پرور با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم میانمار گفت: مردم میانمار هم از امت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلمهستند . این ها خواهر و برادران ما هستند که به ظلم و جفا مبتلا شدند .در سوریه و عراق هم به همین صورت است . اما درود خدا بر کسانی که هم دشمن ستیزی و هم دشمن شناسی را سرلوحه خود فرار دادند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل، اذعان کرد: سخنان رییس جمهور دیوانه امریکا را شنیدید . آنچه که می توانست به مردم متدین و مومن ایران و انقلابی که راهگشاست و صلای آزادگی را در دنیا بلند کرده است توهین و اهانت کرد .

وی افزود: امروز دست دشمن رو شده است . البته بین این رئیس جمهور امریکا و روسای جمهور دیگر تفاوتی است انها یک زبان دیپلماسی بلد بودند اما این کودن احمق زبان دیپلماسی را هم بلد نیست .تا ببینیم مسئولین نظام جمهوری اسلامی مخصوصا رییس جمهور محترم ما امشب در سخنرانی خود در سازمان ملل در دهان این دشمن گستاخ و پررو می زنند یا خیر.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم پیروی از حضرت امام حسین علیه‌السلام در دشمن شناسی و دشمن ستیزی و لزوم مقابله با نفوذی ها اظهار کرد: امروز می بایستی مراقب نفوذی ها باشیم . نفوذی ها نباید در صفوف ما در عرصه هلی سیاسی فرهنگی و اقتصادی نفوذ کنند .  نفوذی ها همان کسانی بودند که اسلام را در سال های متمادین در غربت نگه داشتند .

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان