آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 11:12   |   کد مطلب: 30576
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: تغییر استاندار همدان منوط به مشورت مجمع نمایندگان با وزیر کشور است.

به گزارش رودآور؛ امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در همدان، با اشاره به موضوع تغییر و یا ابقای استاندار همدان در دولت دوازدهم، اظهار کرد: وزیر کشور، هماهنگی‌ها را با مجمع نمایندگان هر استان انجام می‌دهد و استان‌ها در نوبت هستند که نشست مشترک بین وزارت کشور و مجمع نمایندگان تشکیل شود.

وی افزود: استان همدان نیز در نوبت است که تعاملات بین وزیر کشور و مجمع نمایندگان استان همدان انجام شود و تصمیم در خصوص تغییر و یا عدم تغییر استاندار گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: فعلاً هیچ تصمیمی در مجمع نمایندگان استان همدان گرفته نشده تا صحبت‌ها بین این دو مرجع انجام شود.

وی تأکید کرد: مجمع استان‌ها با وزیر کشور تعاملات و صحبت‌ها را خواهند داشت و بعد از آن تصمیم نهایی با اطلاع رئیس‌جمهور و موافقت او در خصوص استاندار گرفته می‌شود.

خجسته تصریح کرد: برای اتخاذ تصمیم در خصوص تغییر استاندار هر استان و یا ابقای آن مراجع مختلفی از جمله مجمع نمایندگان، وزارت کشور، رئیس‌جمهور و هیأت دولت وجود دارد و برای اتخاذ تصمیم نهایی این مراحل باید طی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه این مراحل در چند استان طی شده و استاندار معرفی شد، گفت: تا به حال چند استان بیشتر پیگیری نشده است و بقیه در مهرماه انجام خواهد شد.

وی در خصوص تصمیم مجمع نمایندگان استان همدان در خصوص تغییر یا ابقای استاندار همدان، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها در حال انجام است و مجمع به نتیجه قطعی نرسیده است چراکه تصمیم مجمع منوط به هماهنگی با وزیر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان