آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 15:22   |   کد مطلب: 30582
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:
آمادگی ناوگان جاده‌ای همدان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای همدان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، محمد رودباری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برای ایام اربعین، از آمادگی ناوگان عمومی استان همدان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: این استان مانند سال های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده می کند.

رودباری بر عدم استفاده از ناوگان دارای مشکلات ایمنی تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان که در مسیر عبور ناوگان بیش از ۱۰ استان برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی قرار گرفته، باید استان های مورد نظر با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از اعزام ناوگان فرسوده و نامناسب و رانندگان غیرحرفه ای برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی خودداری کند.

رودباری ادامه داد: تعدادی از ناوگان اعزامی ازاستان های در طول مسیر دچار خرابی و نقص فنی و در نهایت زمین گیر می شود که با توجه به محدودیت ناوگان در ایام اربعین مشکلات زیادی را برای استان ایجاد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: باید به منظور رفع مشکل شرکت های مسافری مادر در صورت لزوم نسبت به تأمین ناوگان جایگزین اقدام شود.

رودباری به فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت اشاره کرد و اظهارداشت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

رودباری اظهارداشت: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان