آخرین اخبار

30. شهريور 1396 - 10:30   |   کد مطلب: 30592
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان اخیر ترامپ جز بی‌آبرویی برای دولت آمریکا و کنار رفتن پرده ادعای دروغین دفاع از کشورها و ملت‌ها چیزی نداشت.

به گزارش رودآور به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه آیین تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان اخیر ترامپ جز بی‌آبرویی برای دولت آمریکا و کنار رفتن پرده ادعای دروغین دفاع از کشورها و ملت‌ها چیزی نداشت.

وی گفت: ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران باید مقابله به مثل کنند. ما چون پیش‌پرداخت‌هایی را در بحث برجام داشته‌ایم، ملت ما را مصمم‌تر ‌می‌کند چرا که ما با یک بدعهدی جدی مواجهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ارزیابی مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در برابر بدعهدی‌های آمریکا پرداخت و عنوان کرد: شورای نظارت برجام باید کاملاً مواضع را رصد کند و متناسب با همین رصدها وارد عمل شود.

وی تاکید داشت: مواضع دولت در این رابطه جدی است و حتما می‌طلبد که آمریکایی‌ها در مقام عمل بفهمند که ایران همانند سایر کشورها نیست و یک قدم از حقوقش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

 

* ظرفیت را لازمه توسعه سیاسی است

آیت‌الله رئیسی گفت: دارا بودن ظرفیت در عرصه پذیرفتن مسئولیت‌ها خیلی مهم است. حتی در انتخابات هم حرف‌ها و سخنانی را شنیدیم که بنده عامل اصلی آن‌ها را کم‌ظرفیتی می‌دانم.

وی ظرفیت را لازمه توسعه سیاسی دانست و تصریح کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ملتهب کردن فضای سیاسی کشور هستند نیز باید این موضوع را در نظر بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی(ره) که ما اکنون در محضرشان هستیم، جلوه یک چهره با ظرفیت هستند و این ظرفیت، برای انسان جز در پرتو بندگی خدا ایجاد نمی‌شود.

 

* امام خمینی (ره) جز خدا از هیچ کس واهمه نداشت / معمار کبیر انقلاب مسئله‌ای جز قدرت خداوند را ملاک نمی‌دانست

وی ادامه داد: ظرفیت امام سبب شد تا انقلاب ایشان تا سال‌ها بعد از رحلتشان ادامه داشته باشد. در زندگی امام که نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ایشان جز خداوند از هیچ کسی واهمه نداشت.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب مسئله‌ای جز قدرت خداوند را ملاک نمی‌دانست و ما این را نه در لفظ بلکه در عمل هم ثابت کردند.

وی در پایان بیان داشت: داشتن ظرفیت این قدرت را به ما می‌دهد که در مسائل سیاسی، اجتماعی و دفاع از حقوق مردم از هیچ‌کسی جز خداوند نترسیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان