آخرین اخبار

31. شهريور 1396 - 10:15   |   کد مطلب: 30607
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
آمریکا حکومت دینی قدرتمند را برنمی‌تابند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکا حکومت دینی قدرتمند را برنمی‌تابند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سردار مظاهر مجیدی صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان و در اولین روز هفته دفاع مقدس بااشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم، ابراز امیدواری کرد: مسیری که عاشورای حسینی و دفاع مقدس برای ما ترسیم کرده ادامه دهیم و در خط صراط مستقیم قرار بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایرانی زمانی که جهان تحت ابرقدرت شرق و غرب بود ظهور پیدا کرد و با شعار «نه شرقی، نه غربی» راه خود را ادامه داد، گفت: در همان دوران، استکبار نتوانست قدرت بزرگ منطقه را بربتابد و از روز اول تهدیدها و تحریم‌ها را شروع کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با راهنمایی‌های امام خمینی(ره) مسیر خود را ادامه داد، گفت: هنگامی که دشمن از مهار انقلاب از طریق احزاب و گروه‌ها ناامید شد حمله به کشور را انتخاب و در روز  ۳۱ شهریور ۵۹ تهاجم علیه ایران را آغاز کرد.

سردار مجیدی بابیان اینکه طبق برآورد دشمن تجاوز، بهترین فرصت برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما مردم با ولایتمداری در مقابل این تعرض ایستادند، گفت: دین، رهبری و مردم در کنار هم قرار گرفتند و پتانسیل بسیار بزرگی تشکیل شد و دفاع مقدس به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با قدرت و اقتدار دشمن را بیرون کردند، ادامه داد: مردم استان همدان و نیروهای مسلح نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و در فردای شروع جنگ این پادگان نوژه بود که به دشمن ضربه زد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال راهکارهایی است که انقلاب را تضعیف کند، افزود: دشمن بامشاهده صلابت و اقتدار نیروهای مسلح دست به توطئه‌چینی می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل با عصبانیت صحبت می‌کند به خاطر شکست‌های این کشور است چراکه طرح‌هایی که میلیاردها دلار خرج آن کردند توسط نیروهای انقلاب شکست خورد، گفت: آمریکا حکومت دینی قدرتمند را برنمی تابند.

سردار مجیدی با تاکید براینکه «به آمریکا می‌گوییم از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: دشمن هر روز به دنبال توطئه جدید است.

وی با بیان اینکه شعار بزرگ «هیهات من الذله» خط مشی انقلاب را تعیین خواهد کرد، گفت: وحدت بین نیروهای مسلح و مردم با رهنمودهای فرمانده کل قوا باعث شده مسیر را طی کنیم و در صراط مستقیم قرار بگیریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان