آخرین اخبار

12. مهر 1396 - 16:40   |   کد مطلب: 30816
یک تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه لاوی صهیونیست، پشت پرده تمام رؤسای جمهور امریکا وکمپانی هایتولیدکننده اسلحه است، گفت: ناامنی داخلی و شعله های جنگ خارجی با روی کارآمدن ترامپ بیشتر شد، به گونه ای شاهد کشتارهایی از جمله کشتاراخیر در لاسوگاس هستیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کشتار روز یکشنبه نهم مهرماه سال جاری در «لاس وگاس» با توجه به گزارشی از شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» با بیش از 59کشته و ۵۲۹ زخمی، مرگبارترین تیراندازی تاریخ آمریکا توصیف شد، عامل این کشتار فردی سفید پوست بوده  که تنها دراتاق هتلش در حدود 10 قبضه سلاح جاسازی شده یافتند.

به گفته کارشناسان ناامنی در دوران ترامپ افزایش پیدا کرده است ازاین رو برای موشکافی مسئله نظر یکی از استراتژیست های معروف کشورمان را جویا شدیم.

«محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به جمله معروفی از حضرت امام خمینی(ره) مبنی براینکه " امریکا تروریسم به ذات دولتی است"، گفت: شاید گویاترین جمله امام راحل(ره) در بیان حقیق و ماهیت تمدن امریکا است.

 تمامی رؤسای جمهور امریکا ازجمهوری خواهان و دموکرات ها پیرو سیاست های لاوی صهیونیست هستند

وی اظهار کرد: رؤسای جمهوری امریکا از انقلاب به بعد از کلینتون گرفته تا بوش، اوباما و ترامپ چه از جمهوری خواهان و چه از دموکرات ها پیرو سیاست های لاوی صهیونیست بودند و هستند، ما تردید نداریم که امریکا به عنوان بزرگترین تولید کننده اسلحه در دنیا است و عمده کمپانی های تولیدکننده سلاح صهیونیستی هستند.

این تحلیل گر مسائل سیاست بین الملل افزود: کسانی که با هزینه های اتاق فکر لاوی صهیونیست می آیند در رأس قدرت ایالت متحده قرار می گیرند، باید به نوعی مورد تأیید لاوی صهیونیست باشند، چرا که قدرت اقتصادی کمپانی های بزرگ و شرکت های نفتی یعنی، اقتصاد امریکا با جمعیت 140 میلیون نفر در قبضه قدرت صهیونیست است و دراین مطلب شکی نیست.

قاسمی تصریح کرد: ریاست جمهوری امریکا چه از دموکرات ها باشند و چه از جمهوری خواهان مهره های صهیوینست هستند که باید آن ها و منافع شرکت های بزرگ آنان را تأمین کنند.

وعده های پوچ انتخاباتی ترامپ وافزایش ناامنی بیشتر برای مردم امریکا

وی عنوان کرد: یکی از وعده هایی که ترامپ در دوران تلبیغات کاندیداتوری خود در زمان انتخابات انجام می داد همین بحث امنیت، اشتغال، ایجاد رفاه و بازسازی زیرساخت ها ی امریکا بود و یکی ازجمله های معروفی که در دوران انتخاباتش گفت "این بود که ما میلیاردها دلار در جنگ خاومیانه هزینه کردیم که با این پول ها می شود دو مرتبه زیرساخت های امریکا را بازسازی کرد."

قاسمی ادامه داد: ترامپ وعده هایی به مردم داد و مردم هم شاید به امید همین وعده  ها به او رأی دادند و یکی دیگر از مهمترین حرف هایی که ترامپ در راستای جذب افکار عمومی این بود که با خارج از امریکا کاری ندارد و می خواهد دوران ریاست جمهوری خودش را به داخل امریکا و توجه به رفاه، عمران، امنیت، آبادانی ورسیدگی به مردم کشورش قرار دهد.

وی اظهارکرد: مردم امریکا هم با توجه به اینکه رؤسای جمهور امریکا در گذشته همواره ماجراجویی کردند و همانند بوش به دنبال ایجاد جنگدرخارج از مرزهای امریکا و تحمیل هزینه های گزاف این جنگ ها بودند، قانع شدند به اینکه ترامپ می خواهد به داخل کشور توجه و مشکلاتشان را برطرف کند.

ناامنی داخلی و شعله های جنگ خارجی با روی کارآمدن ترامپ بیشتر شد

این تحلیل گر مسائل سیاست بین الملل گفت: با به روی کار آمدن ترامپ نه تنها شعله های جنگ در منطقه فروکش نکرد بلکه ناامنی های بیشتری هم  به اروپا و امریکا سرایت کرد، مطلبی که نشان می دهد که ترامپ هم در همان مسیری حرکت می کند که بوش و اوباما و سایر رؤسای جمهور امریکا حرکت کردند.

صحبت های ترامپ در سازمان ملل، نوعی اعلام جنگ به منطقه غرب آسیا بود/ترامپ نسبت به تمامی رؤسای جمهور امریکا، جنگ طلبانه تر حرف می زند

قاسمی تصریح کرد: ترامپ با وعده حل مشکلات داخلی امریکا سر کار آمد اما امروز ما می بینیم صحبت هایی که ترامپ در سازمان ملل انجام می دهد در واقع نوعی اعلام جنگ به مردم منطقه وبه ویژه غرب آسیا است یعنی نه تنها  نسبت به اومابا آرامتر نیست و توجهی به داخل و امنیت امریکا ندارد بلکه نسبت به آنان وحشی ترو جنگ طلب تر حرف می زند.

وی با بیان اینکه  یکی ازاین وعده هایی که ترامپ در دوران کاندیاتوری خود ارائه داد، همین موضوع رفاه وامنیت داخلی بود، افزود:حادثه ای که چند سال پیش در یک باشگاه ورزشی در فرانس اتفاق افتاد و چند نفر از داعشی ها که اهل خود فرانسه بودند، ده هانفر را به خاک و خون کشیدند، حالا مشابه آن اتفاق چند روز پیش در خود امریکا رخ داد، درحالی که قاتل فردی خارج از امریکا نیست دولتمردان اینکشور بیایند به طور معمول فلش اتهامات رابه سمت افرادی غیربومی از جمله وهابی های کشورهای عربی بگیرند، این قاتل یک مرد 64 ساله، اهل لاس وگاس مقیم خود امریکا است که اجدادش او نیز امریکایی بودند اما می آید از طبقه چندم یک هتل مردمی را که برای مشاهده یک اپرا جمع شده بودند به رگبار می بندد و ده هانفر را مجروح وصدهانفردیگر را زخمی می کند.

دولتمردان امریکایی با شعار ایجاد امنیت و رفع بحران ها برسر کار می آیند وبعد از جذب آراء همه وعده ها را فراموش می کنند

قاسمی ادامه داد: دولتمردن امریکایی با شعارهای رفاه، امنیت و رفع بحران سر کارمی آیند ولی بعد از اینکه از مردم رأی لازم راگرفتند وبه کرسی قدرت رسیدند به دنبال اجرایی کردن خواسته های لاوی صهیونیست هستند ولاوی صهیونیست نیز به دنبال فروش سلاح های خود چه در داخل امریکا و چه در منطقه غرب آسیا هستند و رؤسای جمهور امریکا هم نمی توانند به کمپانی های بزرگ تولید اسلحه نه بگویند.

وی افزود: امروز ما با همان جمله معروف امام که فرمودند امریکا ترویست به ذات دولتی است، مواجه هستیم، اوباما، کلینتون، رایز و ترامپ؛ دولتمران و دولت زنان امریکا در 10 سال گذشته بودند که خود داعش، گروهک های تکفیری، وهابی و سلفی را در منطقه پرروش دادند، همان طورکه شاهد هستیم از 80 کشور جذب داعش شده اند تا به جان مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق بیافتند و حال مردم امریکا، امروز آن تفکر خطرناکی را که امریکایی ها پایه گذارش بودند در حد کمی احساس می کنند.

امریکا در حمله عربستان به یمن  بیش از 70 میلیارد دلار سلاح به فروش رساند

این تحلیل گر مسائل سیاست بین الملل اظهار کرد: با این وجود امریکایی ها همچنان بازی را در زمین صهیونیست  و فروش سلاح ادامه می دهند، به طوری که ششم فروردین سال 94 بود که به دستور امریکا محمد بن سلمان وزیر دفاع و جانشین پادشاه عربستان به یمن حمله کرد و تا امروز بیش از 70 میلیارد دلار امریکا تنهابه عربستان سلاح فروخته است، بنابراین امریکا هم راهی برای فروش کمپانی های تولیدکننده اسلحه باز کرده است و با سرمایه مسلمانان خودشانرانابود می کنند.

لاوی صهیونیست پشت پرده کمپانی های تولیدکننده اسلحه

قاسمی همچنین عنوان کرد: این طبیعی است زمانی که در خود امریکا هم عملیات تروریستی انجام می شود و مردم احساس ناامنی می کنند، برای ایجاد امنیت روی به خرید سلاح و تسلیحات جدیدو مدرنتر، می آورند، شاید اصلاً پشت صحنه این کشتار دو روز گذشته در لاس وگاس، همین کمپانی های صهونیستی باشند که خودشان داعش را به وجود آوردند، پشت پرده کسانی کار می کنندکه با ایجاد ناامنی در خود امریکا فروش تسلیحاتشان بالا رود، چرا که کمپانی های صهیونیستی تنها به دنبال تأمین منافع خود هستند و جان انسان ها برایشان بی ارزشاست.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان