آخرین اخبار

12. مهر 1396 - 15:03   |   کد مطلب: 30832
رئیس جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان:
بیش از ۴۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ارسال شد
رئیس بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ارسال بیش از ۴۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: این آمار نسبت به دوره گذشته جشنواره با افزایش ۲۵ درصدی همراه است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، فاضل عبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از جشنواره در بخش‌های خیابانی، خردسال، کودک، نوجوان، نمایشنامه نویسی و دانش آموزی برگزار می‌شود و در مجموع 429 در این بخش ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با ارائه آمار آثار ارسالی مربوط به هر بخش، گفت: در بخش خیابانی 169 اثر، در بخش خردسال 72 اثر، در بخش کودک 63 اثر، در بخش نوجوان 49 اثر، در بخش نمایشنامه نویسی 67 اثر و در بخش دانش‌آموزی 9 اثر به دبیرخانه رسیده است.

عبادی افزود: از این تعداد در بخش‌های خیابانی 8 نمایش، خردسال 6 نمایش، کودک 8 نمایش، نوجوان 8 نمایش، دانش آموزی بین 3 تا 5 نمایش و در بخش نمایشنامه نویسی 8 طرح برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی می‌شوند.

رئیس بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بخش دانش‌آموزی مخصوص استان همدان است، خاطرنشان کرد: گروه هایی از همدان، تویسرکان، رزن و ملایر آثار خود را برای بازبینی اولیه در این بخش ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دوره بیست و سوم جشنواره 344 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود، از افزایش 25 درصدی ارسال آثار در این دوره خبر داد و گفت: در این دوره ارسال آثار و مشارکت هنرمندان افزایش چشمگیری دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان