آخرین اخبار

13. مهر 1396 - 7:15   |   کد مطلب: 30833
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی تویسرکان گفت: هوای تویسرکان از روز گذشته بین چهار تا هفت درجه سردتر شده است، به طوری که امروز به حدود چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.

«علیرضا شمس الهی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رودآور، گفت: از روز گذشته تا جمعه هفته جاری، یعنی چهاردهم مهرماه، آسمان نیمه‌ابری بوده و خواهد بود.

وی اظهار کرد: هوای تویسرکان از روز گذشته بین چهار تا هفت درجه سردتر شده است، به طوری که امروز به حدود چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی تویسرکان افزود: روز گذشته هم باتوجه به کاهش قابل ملاحظه دما توسط سازمان هواشناسی اخطاریه ای به کشاورزان در راستای مهیا ساختن تمهیدات لازم در برابر سرمازدگی ارائه شد.

شمس اللهی تصریح کرد: حداکثر دمای هوای شهرستان در 24 ساعت آینده بین 20 تا 22 درجه سانتیگراد و حداقل آن بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد نوسان دارد.

وی به وزش باد همراه با گرد و غبار در برخی ساعات روز در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: در برخی نقاط استان و به طور عمده شهرستان های شمالی شاهد رگبار و رعد برق و بارش خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی تویسرکان افزود: از روز جمعه چهاردهم مهرماه هم به تدریج با افزایش نسبی دما رو به رو خواهیم بود.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان