آخرین اخبار

13. مهر 1396 - 18:05   |   کد مطلب: 30837
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: شهدا و خانواده های معززشان با خدا معامله کرده اند و شهدای نیروی انتظامی از آنجا که در راه برقراری امنیت و حریم این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، جایگاه والایی دارند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «سردار محسن فتحی زاده» در چهارمین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تویسرکان با گرامیداشت شهدا و به ویژه 43 شهی نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان، گفت: شهدای والا مقام بر گردن بشریت حق بزرگی دارند و اگر نبود فداکاری شهدای ما در دوران دفاع مقدس شاید امروز کشور ما آماج حمله های متعدد دیگری بود، اما آن ایستادگی شهدا ضامن امنیت کنونی ما شده است.
وی اظهار کرد: شهدا و خانواده های معززشان با خدا معامله کرده اند و شهدای نیروی انتظامی از آنجا که در راه برقراری امنیت و حریم این مرز و بوم کشور جان خود را فدا کردند، جایگاه والایی دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با نیروهای ناجا منویات ارزشمندی بیان فرمودند از جمله آنکهتوانایی های نیروی انتظامی آبروی نظام جنهوری اسلامی ایران است.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: مقام عظامی ولایت در جایی دیگر از نیروی انتظامی با عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد می کنند که نشان دهنده اهمیت جایگاه این نیرو در حفظ وامنیت کشور است.

وی عنوان کرد: شهدای والا مقام نیروی انتظامی در راستای اعتلای دین و دفاع از کیان از کشور از جان خود گذشتند و باب شهادت همچنان باز است و به فضل الهی با این فداکاری ها  و مجاهدت ها این ملت وکشورمان در آرامش و آسایش و دین در اعتلای والا باشند.

 

«سردار بخشعلی کامرانی صالح» فرمانده سابق انتظامی استان هم گفت: امروز عزت نظام اسلامی ما روز افزون شده و دلیل اینمهم آن است که توانسته ایم در قدرت بازدارندگی به پیشرفت های بزرگی دست یابیم و گرنه دشمن به خود تاکنون اجازه تجاوز به کشورمان را داده بود.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از عملکرد نیروی انتظانی در راستای برقراری امنیت و آسایش کشور، گفت: شاخصه های مثبت و مختلف نیروی انتظامی نشان از عملکرد موفق آنان در پاسداری از نظام و انقلاب دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: حضور سردار فتحی زاده را به تویسرکان غنیمت می شماریم و  امید است به زودی پاسگاه پلیس در سه راهی فرسفج با توجه به خطرات موجود ایجاد شود.

به گزارش رودآور، در پایان این مراسم از خانواده های معزز شهدای نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد.

زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان