آخرین اخبار

13. مهر 1396 - 18:41   |   کد مطلب: 30838
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه عبور بدون مجوزهای قانونی زائران اربعین به عراق ممنوع است، گفت: زائران حسینی تهیه گذرنامه و مدارک لازم برای پیاده روی عظیم اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند تا خللی در روند اعزام آنان روی ندهد.

 «سردار محسن فتحی زاده» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، درباره تهمیدات اندیشیده شده از سوی ناجا برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی(ع)، گفت: کم کم به مراسم اربعین سالار شهیدان نزدیک می شویم و تقریباً از ابتدای ماه صفر مراسم پیاده روی اربعین آغاز می شود.

وی اظهار کرد: بالافاصله بعد از اربعین سال گذشته ما برنامه هایی را که باید پیگیری و هماهنگی هایی را که با دستگاه های  ومجموعه هایی مختلفی که در برگزاری مراسم اربعین نقش دارند آغاز کردیم.

ناجا در مرزها خدمتگزار زائران حسینی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: اقدامات زیرساختی مورد نیاز را هم از طریق دستگاه های دولتی در حال پیگیری هستیم و در حال حاضر به طور مستمر هیئت هایی در نقاط مرزی در راستای اطمینان خاطر ازاینکه همه شرایط فراهم است، اعزام و مستقر شده اند.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی با برنامه رزی کامل و جامعی که انجام داده،  امکانات و تجهیزات را مهیا ساخته و حتی بخشی از آن را هم وارد صحنه کرده است و به یاری خدااز ابتدای ماه صفر آماده پذیرایی و میزبانی از همه زائران حسینی در مرزها هستیم.

وی توصیه کرد: با توجه هماهنگی ها و توافق هایی که با دولت عراق انجام شده است و تأکیداتی که طرف عراقی دارد، سخت گیری هایی در سال جاری از سوی آنان اعمال می شود تا افراد در چار چوب مقررات اعزام شوند.

زائران اربعین، تهیه مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: از هموطنان عزیز و آنانی که تاکنون مدارک خودشان را آماده نکردند می خواهیم سریعتر نسبت به تهیه گذرنامه اقدام و برای اخذ روادید مراجعه کنند، چرا که در روزهای دیگر این امکان وجود دارد که تراکم کار و حجم مراجعه کننده بیشتر شود.

سردار فتحی زاده افزود: اگر زائران حسینی تهیه مدارک لازم را به روزهای پایانی موکول کنند، این امکان وجود دارد که زمان بیشتری را صرف کنند و دچار مشکل شوند و اما مطمئن باشند که ما هم در مرزها خدمتگزار آنان هستیم.

عبور بدون مجوزهای قانونی زائران اربعین به عراق ممنوع است

وی تأکید کرد: با توحه به لحاظ تمهیدات اندیشیده شده، عبور بدون مجوزهای قانونی از ایران به سمت کربلا، به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و به طور قطع برخورد سختی ممکن است از طرف عراقی انجام شود که این مطلب شایسته عزاداران و زائران عزیز ما نخواهد بود.

تأمین امنیت؛ نخستین اولویت ناجا

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار رودآور درباره اولویت های ناجا در سال جاری گفت: نخستین اولویت ناجا تأمین امنیت است، فرمانده معظم قوا هم اخیرا درباره این موضوع تأکید بسیار داشتند که امنیت مهمترین عامل پیشرفت در عرصه های مختلف است، بنابراین تلاش ما با همکاری تمام دستگاه های دیگر بر برقراری امنیت پایدار و با ثبات در کشور است.

کاهش هشت درصدی حوادث رانندگی در یک سال گذشته

سردار فتحی زاده با بیان اینکه در حوزه راهنمایی رانندگی، موضوع کاهش حوادث و آسیب های جاده بر اثر تصادف ها هم یکی ازاولویت های ناجا است، تصریح کرد: تمام تلاش ما براین است تا با همکاری همه دستگاه آسیب دیدگانح وادث رانندگی را به حداقل ممکن برسانیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در یک سال گذشته با کمک مردم عزیز توانستیم میزان هشت رصد فوت شدنگان حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین افزود: مبارزه با مواد مخدر، این بلای خانمانسوز هم از اولویت های ناجا است و موضوع مقابله و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از مواردی مهمی محسوب می شود که در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

در حوزه اقتصادی، به شدت با قاچاقچیان کالا برخورد می شود/برخورد قاطع با خاطیان امنیت اجتماعی

سردار فتحی زاده اظهار کرد: از اولویت های دیگر نیروی انتظامی در حوزه اقتصادی ومبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از عملکرد کسانی است که با برهمزدن شرایط اقتصادی قصد سوء استفاده دارند.

وی همچنین گفت: امنیت اجتماعی و مقابله با برخی از شرارت ها و رفتارهایی که امنیت مردم را برهم می زنند هم در دستور کار ویژه ناجا است و برای همه آنان برنامه های جدیی تری داریم.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان