آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 10:20   |   کد مطلب: 30887
مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: امروز به لطف خداوند و راهنمایی ولی فقیه خط مقدم جبهه مقاومت به مدیترانه رسیده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید همدانی با بیان اینکه ما همه چیز خود را مدیون امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستیم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب را به سمت رستگاری هدایت می‌کنند.

وی افزود: در کربلا دو نمونه سردار حضور داشت، یکی سردارانی که در آنجا جان دادند و دیگری سردارانی مانند امام سجاد و حضرت زینب که پیام را به جهانیان منتقل کردند.

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بزرگداشت یاد و نام سردار همدانی ادامه داد: این مراسم هم در همین راستاست که پیام شهدا را ه جهانیان منتقل کنیم، شهید همدانی نیازی به جمع کردن ما دور همدیگر ندارد مگر اینکه با توجه به ایشان و شهدا مسیر خود را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند هر آنچه داریم از محرم و صفر است، بیان کرد: این فرهنگ را باید بشناسیم؛ قریب به چهل سال است در میدان جنگ حق علیه باطل حضور داریم و در این راه ثابت‌قدم هستیم.

سردار اسدی با بیان اینکه تمام استکبار جهانی وقتی حقیقت اسلام ناب محمدی پیدا شد، احساس خطر کردند و در این راه انواع توطئه‌ها را علیه ما چیدند، گفت: از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، تمام کشورهای استکباری بسیج شدند تا در مقابل اسلام ناب بایستند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی با اخلاص و ایثار در راه دفاع از وطن و دین وارد کار شد، افزود: باید همواره در مسیر شهیدهمدانی حرکت کرد و ثابت قدم بود.

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه مردم همدان علاقه‌مند به اهل بیت(ع) هستند؛ گفت: مردم این دیار معلم توانمندی مانند آیت‌الله مدنی داشتند، مردم دارالمومنین همدان انسان‌هایی شریف هستند که راهی جبهه شدند و مقاومت کردند.

وی ادامه داد: اگر گفته می‌شود مقام علما افضل از شهداست به این موضوع مربوط می‌شود که علما چنین انسان‌هایی را تربیت کردند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه تلاش علما و مادران و همسران سبب شد جبهه حق پیروز شود، عنوان کرد: در روزهای اول جنگ برای ما روزشماری می‌کردند که انقلاب تمام است، آنها می‌گفتند «آخوند نمی تواند حکومت کند» اگر می دانستند این طور امام در مقابل این‌ها می‌ایستد قطعا هواپیمای امام را منهدم می‌کردند.

*انقلاب اسلامی تمام معادلات را بر هم زد

وی با بیان اینکه در آن عصر، کل کره زمین به دو قسمت شرق و غرب تقسیم شده بود و از یک طرف شوروی و از طرف دیگری آمریکا در راس شرق و غرب بودند، گفت: برخی در آن زمان می‌گفتند دوران دینداری به پایان رسیده است؛ اما انقلاب اسلامی تمام معادلات را بر هم زد.

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه آنها مدعی بودند که دین بازدارنده پیشرفت انسان است، افزود: در داخل هم افرادی این حرف‌ها را می‌زدند، اینها در حوزه علمیه هم سفارش می کردند شیعه در اقلیت است و وظیفه شیعه تقیه است اما امام(ره) فرمودند «تقیه حرام است».

وی ادامه داد: کسانی که می‌گفتند دین به پایان رسیده امروز می‌بینند اسلام دشمنان را به خاک مذلت کشانده است اما سربازانی مانند حاج حسین‌ها و حاج احمدها برای رسیدن به تداوم این هدف در میدان باشند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه امروز به لطف خداوند و راهنمایی ولی فقیه خط مقدم جبهه مقاومت به مدیترانه رسیده است، تصریح کرد: همه استکبار جمع شدند و گفتند بشار اسد نباید بماند؛ اما ما باید بشار اسد را بشناسیم و بدانیم شهیدهمدانی از چه کسی دفاع کرد.

وی ادامه داد: در محضر سیدحسن نصرالله بودیم و ایشان می‌گفت نزد مقام معظم رهبری رفتیم و گفتیم حافظ اسد به زودی از دنیا می‌رود و ما نگران بودیم، رهبری گفتند نگران نباشید از کجا معلوم که یک شخص بهتر نیاید.

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: بعد از این اتفاقات سه روز بعد حافط اسد از دنیا رفت و بشاراسد با تغییر قانون اساسی سوریه رئیس جمهور این کشور شد.

وی ادامه داد: در جنگ 33 روزه بشاراسد دستور داد مرزها را باز کنید و هر کسی از لبنان می‌خواهد وارد سوریه شود او را راه دهید و به آنها خدمت‌رسانی کنید، بعد از جنگ 33 روزه بشاراسد رسما در تلویزیون از کسانی که به سوریه آمده بودند عذرخواهی کرد که به خوبی خدمت‌رسانی نکرده‌ایم.

سردار اسدی با بیان اینکه امروز در جنوب لبنان یک حزب‌اللهی مجانی از دمشق دفاع می‌کند، ادامه داد: بشار اسد به تهران آمد و به رئیس جمهور وقت گفت، «گفت‌وگوی تمدن ها برای شما عزت نمی‌آورد».

وی اظهار کرد: اگر ما به عراق و سوریه نمی‌رفتیم و اگر مدافعان حرم نبودند این انفجارها در یمن و عراق و... در تهران و همدان و تبریز اتفاق می‌افتاد، بنابراین باید همواره قدردان مدفعان حرم باشیم که برای ما امنیت آوردند.

* قبل از شهادت سردارهمدانی عکس‌ گرفتیم؛ گفتند این عکس برای شهادت من خواهد بود

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ادامه شهید همدانی را سند افتخار مردم همدان دانست و گفت: همدانی‌ها باید به چنین فردی که از نوجوانی اهل مسجد و تقوا و نماز شب بود باید افتخار کنند.

وی با بیان اینکه خانواده شهید همدانی هم از مجاهدان هستند، اظهار کرد: خداوند منت گذاشته که فرزندانی بسیار عزیز به این خانواده تقدیم کرده که جانشان را به ولی فقیه تقدیم می‌کنند.

سردار اسدی ادامه داد: باید به روح شهید همدانی درود فرستاد که وصیت کرد پیکر ایشان در همدان دفن شود، با وجود اینکه برای خانواده شهید سخت است، تمکین کردند و پیکر شهید را به همدان آوردند.

وی با بیان اینکه شهید همدانی‌ها انصار اهل بیت(ع) و امام هستند، تأکید کرد: شک ندارم اگر کسی با  قلب پاک خواسته‌ای از شهید همدانی داشته باشد برایش مستجاب می شود چرا که ایشان زنده است.

مسوول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه شهدا زنده و جاودان و دلواپس همرزمان خود هستند، گفت: شهید همدانی از خداوند می خواست به شهدا بپیوندد و این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه قبل از شهادت شهید همدانی عکس‌هایی گرفتیم و ایشان گفتند این عکس برای شهادت من خواهد بود؛ ادامه داد: ما نمی‌دانستیم چه می‌گوید، زمان اذان مغرب خبر شهادت ایشان را به ما دادند.

سردار اسدی اظهار کرد: شهید همدانی کوهی از تجربه در دفاع مقدس و ستون دفاع از حرم بود، شهید همدانی حبیب بن مظاهر مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان