آخرین اخبار

20. مهر 1396 - 5:50   |   کد مطلب: 30942
فرماندار تویسرکان گفته که المان شهدای گمنام تپه نورالشهداء این شهر، تاپایان سال جاری به بهره برداری می رسد، این درحالی است که اگر دقیقاً پایان اسفند ماه سال 96 این المان به بهره برداری برسد، دو هزار و 102 روز از زمان تشییع وتدفین شهدای گمنام در این مکان می گذرد و سوال اینکه آیا ساخت یک المان این همه روز، زمان بر بود؟!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ قصه غربت شهدا تمامی ندارد، موضوعی که بارها وبارها از سایت خبری رودآور باتوجه به مطالبات مردمی و گزارش های میدانی به آن پرداخته و گزارش های متعددی منتشر شده است.

27 خرداد سال 91 بود که تپه همینه تویسرکان با توجه به اینکه محل آرمیده شدن پنج شهید گمنام می شود، از آن روز تاکنون به عنوان و نام تپه نورالشهدا شناخته شده است.

و اما با شور و معنویت ویژه ای از شهدا استقبال شد، روزها یکی پس از دیگری گذشت ولی آن طور که باید وشاید این مکان ساماندهی نشد با هزاران دلیل و توجیه.

تا اینکه امروز شنیدیم در نشست که با حضور هیئت امنا تپه نور الشهدا، یادمان پنج شهید گمنام آرمیده در این تپه در شهر تویسرکان امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، «حبیب مومیوند» فرماندار این شهرستانگفته که در سال جاری ۵۰ ملیون تومان اعتبار برای المان تپه نور الشهدا در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرده است که این المان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

این درحالی است که اگر دقیقاً پایان اسفند ماه سال 96 این المان به بهره برداری برسد، دو هزار و 102 روز از زمان تشییع وتدفین شهدای گمنام در این مکان می گذرد و سوال اینکه آیا ساخت یک المان این همه روز، زمان بر بود؟!

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان