آخرین اخبار

20. مهر 1396 - 20:18   |   کد مطلب: 30968
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان همدان خبر داد
برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات قرآن ويژه جامعه «كار، توليد و اشتغال»
مديركل تعاون،كارو رفاه اجتماعي استان همدان از برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن ويژه جامعه «كار، توليد و تعاون» خبر داد.

به گزارش رودآور؛ احمد توصیفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه «کار، تولید و تعاون در همدان» اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا 25 مهرماه خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را  توسعه و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی دانست و افزود: همه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیر پوشش خدمات بهزیستی، تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان