آخرین اخبار

22. مهر 1396 - 19:33   |   کد مطلب: 30972
سخنگوی شورای شهر تویسرکان گفت: شورای شهر همه تنش ودرگیری است، شاید اگر تغییرایجاد می شد، شورا هم به سمت انحالال می رفت، ازاین رو مصلحت بر آن شد تا گمار به عنوان شهردار تویسرکان بااکثریت آراء انتخاب شود.

«مسعود حمیدیان» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور؛ گفت: گزینه هایی برای منصب شهردرای تویسرکان آمدند و از میان گزینه ها 9 گزینه برنامه ها خودشان را اعلام کردند و همه موارد مورد بررسی قرار گرفت.
وضعیت شورای شهر تویسرکان بحرانی بود/مصلحت بر آن شد تا گمار به عنوان شهردار تویسرکان انتخاب شود
وی اظهار کرد: اما باید واقعیت را نگاه کنیم، ما مشکلاتی در صحن شورا داشتیم، که تا دو روز پیش تا ساعت 21 شب حتی جلسه فوق العاده برای انحلال شورا برگزار شد یعنی این همه وضعیت شورای شهر بحرانی بود.
سخنگوی شورای شهر تویسرکان افزود: همین طور به مراتب مشکلات شهرداری هم بسیار بود، مصلحت شهرداری و  مردم بر این شد با اکثریت آراء با توجه به وضعیت موجود به گزینه محمدکاظم گمار به عنوان شهردار، رأی داده شود.
شورای شهر در تنش و درگیری/شاید اگر تغییرایجاد می شد، شورا هم به سمت انحالال می رفت!
حمیدیان تصریح کرد: به هر حال باید وضع موجود فعلی شهرداری را هم نگاه کنیم و وضعیت موجود شورای شهر تویسرکان را که همه آن تنش و درگیری است و حتی تا پایای انحلال رفت، ما باید بنا بر مصلحت به آن چیزی که به نفع مردم است تصمیم بگیریم، شاید اگر تغییر پیش می آمد و مشکلات شورا در نهایت آن را به سمت انحلال می کشاند.
وی عنوان کرد: اعضای شورای شهر به این جمع بندی رسیدند که به یک توافق کامل به نام گمار به عنوان شهردار تویسرکان برسند و وضعیت موجود حفظ شود و البته این مطلب حق تمام اعضای شورای شهر است که هر موقع از شهردار منتخب خود رضایت کامل نداشتند با پنج رأی وی را استیضاح کنند.
اعضای شورای شهر هم به عنوان اتاق فکر شهرداری، باید پاسخگوی انتقادها باشند
سخنگوی شورای شهر تویسرکان در ادامه اظهار کرد: ما نمی گوییم که انتقاد بر گمار نیست و البته هست، اما باید در نظر داشت که این انتقاد به اتاق فکر شهرداری یعنی شورای شهر هم باز می گردد و اعضای شورا هم  باید پاسخگو باشند.
حمیدیان در ادامه از همکاران خود درخواست که  آن وحدت و انسجام خودشان را حفظ کنند و برنامه های را هدفمند خود را در قالب برنامه های کوتاه مدت و میان مدت به شهردار ارائه دهند و همچنین نظارت داشته باشند تا آن نقص هایی که نمی گوییم نیست و در حقیقت وجود دارد تا جایی که امکان دارد مرتفع شود.
یوسفیان گفت بهمن مهلت دهید اگه شهردار زنجان نشدم، جواب قطعی را می دهم!
وی در ادامه افزود: ناگفته نماند که گمار و یوسفیان دو گزینه نهایی منصب شهرداری تویسرکان بودند که به توجه به آن که در آخرین تماس با یوسفیان یکی ازگزینه های نهایی که امروز رخ داد، وی گفته بود پنج روزی به من مهلت دهید  تا اگر شهردار زنجان نشوم تصمیم نهایی خود را بگیرم و هنوز تا امروز هم جواب قطعی به ما نداد، بنابراین تصمیم آخر شورا بر این شد تا با توجه به وضعیت موجود گمار به عنوان شهردار تویسرکان انتخاب شود.

به گزارش رودآور، جلسه انتخاب شهردار تویسرکان با حضور امام جمعه تویسرکان و به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، جلسه ای که قبل از تشکیل آن دو نفرازاعضای شورای شهر استعفای خود را اعلام کرده بودند تا در نهایت گمار با چهار رأی به عنوان شهردار تویسرکان انتخاب شود.

زنگنه 
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان