آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 11:07   |   کد مطلب: 30994
همزمان با سراسر کشور، دانشجویان هوشیار و انقلابی استان همدان با برگزاری تجمع و صدور بیانیه به مواضع سخیف رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، با اعلام سیاست‌های جدید دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و توهین‌هایی که به ملت و نظام ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا انجام گرفت، مردم و مقامات کشوری و لشکری به این توهین‌ها واکنش‌ها نشان داده و آن را محکوم می‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست خطاب کرد و یکی از راه‌های ثبات در منطقه پرتلاطم خاورمیانه را مقابله با پیروزی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست. از این رو کمپین «من هم سپاهی هستم» در کل کشور و با همت مردم به راه افتاده و با این شکل حمایت خود را از فرزندان پاسدار ایران زمین اعلام می‌کنند.

اما قشر مطالبه‌گر و جنبشی جامعه یعنی دانشجویان نیز از این موضوع مستثنا نبوده و از دیروز در برخی دانشگاه‌های کشور با برگزاری تجمعات ضداستکباری، انزجار خود را از سیاست‌های توهین‌آمیز و غلط آمریکا و یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کردند.

*خروش دانشجویان همدانی علیه یاوه گویی‌های ترامپ

 دانشجویان همدان نیز هماهنگ با سراسر کشور با برگزاری تجمعاتی، به مانند دوران انقلاب و با یک فضای شورونشاط سیاسی برای حمایت از سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شعار محوری «مرگ بر آمریکا» را در فضای دانشگاه طنین‌انداز کردند.

دیروز دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان و صنعتی همدان با همکاری دانشگاه به این مهم پرداختند و از خیل عظیم دانشجویان بیدار و هوشیار کشور جا نماندند.

دانشگاه آزاد اسلامی همدان

 

دانشگاه صنعتی همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از قافله عقب نماند و با صدور بیانیه‌ای مطالبی را به مردم و رئیس‌جمهور عرضه داشت و ابراز امیدواری کرد مواضع فعلی رئیس‌جمهور که برگرفته از پاسخ‌های کوبنده ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران بود، تغییر نکرده و با چنین مواضع استکبارستیزانه‌ای به دنبال اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در همه سطوح باشند.

*متن این بیانیه را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان نیز با صدور بیانیه‌ای اقدامات و اظهارات سخیف مقامات آمریکایی در قبال ایران را محکوم کرده و خواستار پاسخ عملی مسؤولان ایران به این یاوه‌گویی‌ها شدند.

*متن این بیانیه را نیز می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

*برگزاری تجمع ضداستکباری در دانشگاه‌های بوعلی، ملایر و اسدآباد

اما امروز، خروش همه‌جانبه و هوشیارانه دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های همدان فرو ننشسته و در 3 دانشگاه دیگر استان همدان تجمعات ضداستکبار برگزار خواهد شد.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان بعد از نماز و ظهر و عصر به این مهم خواهند پرداخت و با حضور در مقابل معبدگاه عاشقان دانشگاه نشان خواهند داد که استکبارستیزی و مقابله با ظلم و زورگویی یکی از اصول جنبش دانشجویی بوده و خواهد بود.

تشکل‌های انقلابی دانشگاه ملایر و دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی نیز هم‌زمان با دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان و در مقابل مسجد هر دانشگاه مواضع سخت خود را در قبال سیاست‌های خصمانه آمریکا به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان