آخرین اخبار

24. مهر 1396 - 7:39   |   کد مطلب: 31007
رئیس هیات فوتبال استان گفت: در 6 ماهه نخست با وجود مشکلات مالی فراوانی که وجود داشت اما سعی شد که فوتبال استان پویاتر و فعال تر نسبت به گذشته باشد و استان با همکاری شهرستان ها روبه جلو حرکت کند.

به گزارش رودآور؛ نشست مشترک هیات فوتبال استان و روسای هیات شهرستانها و بخش ها به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار شد.
در این نشست، صوفی رئیس هیات فوتبال استان از میزبانی تویسرکان در این جلسه  تشکر و به بیان عملکرد کلی از فعالیت6 ماهه هیات فوتبال استان در کلیه بخش ها پرداخت.
رئیس هیات فوتبال استان با اشاره تلاش هیات فوتبال برای پیشرفت و تعالی فوتبال در تمامی زمینه ها، گفت: در 6 ماهه نخست با وجود مشکلات مالی فراوانی که وجود داشت اما سعی شد که فوتبال استان پویاتر و فعال تر نسبت به گذشته باشد و استان با همکاری شهرستان ها روبه جلو حرکت کند.
صوفی از شهرستان ها  و بخش ها خواست  با پیگیری مستمر از وجود اسپانسرهای مختلف در شهرستان ، از مسئولان شهر خود از جمله شورای شهر، نماینده مجلس وشهرداری ها و همچنین از حضور خیران در  شهرستان استفاده کنند تا بتوانند کمک شایانی به فوتبال در شهرستان  خود و نیز استان داشته باشند.  
وی افزود: شهرستان ها می توانند با کمک شهرداری ها به فوتبال در محلات نیز بپردازند و همانند کمیته محلات در همدان که با پیگیری های انجام شده موفق به گرفتن زمینی به مساحت 50  هکتار جهت ساماندهی فوتبال محلات شده اند، با پیگیری های مستمر بتوانند فوتبال محلات را نیر در شهرستان خود رونق دهند و باعث پیشرفت فوتبال شوند.

رئیس هیات با اشاره به اهمیت فوتبال استان در رده های پایه، ابراز امیدواری کرد: که شهرستان ها و بخش اهمیت خاص و ویژه ای به فوتبال در رده های سنی پایه دهند تا بتوان پشتوانه خوبی در اینده برای فوتبال استان رقم زد. 
صوفی  از فعال تر شدن فوتبال و فوتسال بانوان در تمامی شهرستان ها سخن گفت و عنوان کرد: با توجه بیشتر مسئولان شهرستان به فوتبال و فوتسال بانوان در تمامی رده های سنی بتوان در این زمینه نیز شاهد پیشرفت بیشتر باشیم، هم چنان که در حال حاضر چندین ورزشگاه بانوان در اردو های تیم ملی در رده های سنی مختلف حضور دارند و از این پس نیز شاهد حضور موفق تر بانوان در کشور و عرصه های  بین المللی باشیم .
وی در ادامه گفت: هیات فوتبال استان در تمامی عرصه ها از جمله داوری ، فوتبال، فوتسال و بانوان در فدراسیون فوتبال از حق استان دفاع می کند و تمامی تلاش خود را برای معرفی و حضور موفق ورزشکاران، داوران و مربیان استان در عرصه های کشوری و بین المللی دارد.

به گزارش رودآور، در ایننشست مسئولان هیأت فوتبال شهرستان ها انتقادات و پیشنهادات خود را در تمامی مسائل موجود در فوتبال استان بیان کرده و کمیته های استان نیز پاسخگو خواسته های کلیه شهرستان ها و بخش ها بودند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان