آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 15:47   |   کد مطلب: 31058
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بيان اينكه شهيدهمدانی با يكه و تنها در مقابل دشمن ايستاد، گفت: آرامش امروز كشور مديون شهيدهمداني است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ادبی حبیب حرم ضمن درود بر شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یادو خاطره شردار شهید قهاری به عنوان شهید شاخص سال استان اظهار کرد: مفتخریم شهید همدانی جزو کسانی بودند که در همدان هیئات بزرگ حسینی از جمله هیأت رزمندگان ثارالله را بنا کردند.

وی ضمن تشکر و قدردانی فراوان از خانواده معظم شهید حاج حسین همدانی افزود: امروز جای بسی افتخار است که نگاه‌ها، بصیرت‌ها و تلاش‌های شهید همدانی به ثمر نشسته است و آن ثبات و آرامش که مورد نظر این سردار شهید بود در منطقه در حال شکل‌گیری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز اگر استکبار جهانی علیه ایران حرف می‌زند به خاطر ایستادگی و مقاومت ماست که این را مدیون تلاش‌های این سردار شهید است.

وی با بیان اینکه شهید حاج حسین همدانی یکه و تنها در مقابل دشمن ایستاد تا درس مقاومت را به ما نشان دهد، افزود: اگر امروز آمریکا در مقابل ایران نمی‌تواند کاری کند، مدیون جانفشانی‌ها و رسالت بزرگ سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم است که این ریشه در فرهنگ شهامت و شهادت‌طلبی دارد.

مجیدی با بیان اینکه از زمان شهادت شهید حاج حسین همدانی تاکنون همدان 13 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: از زمان شهادت شهید همدانی تاکنون چهار کتاب در ارتباط با این شهید بزرگوار به نگارش درآمده و صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص ایشان نیز اتفاق بزرگ و مبارکی برای همدان است.

وی در پایان اضافه کرد: امسال به مناسبت این جشنواره بیش از یک‌هزار اثر توسط 350 شاعر به دومین جشنواره حبیب حرم ارسال شده که وظیفه خود می‌دانم از زحمات همه دست‌اندرکاران و پیشکسوتان هنری و فرهنگی قدردانی کنم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان