آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 16:55   |   کد مطلب: 31062
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از انجام عملیات تصویر برداری برای رفع مشکلات جاده‌ای در محورهای فرعی استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، عملیات شناسایی وضعیت خرابی راه‌های فرعی استان همدان از طریق دستگاه RSP (دستگاه پروفیل سنج سطح راه) آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را مدیریت بهتر راه‌ها عنوان کرد و افزود: این عملیات شامل شناسایی ناهمواری‌ها و ارزیابی سازه‌ای روسازی راه‌های استان در قالب طرح تهیه سند جامع وضعیت راه‌ها به طول ۸۳۵ کیلومتر است.

رودباری ادامه داد: در این عملیات به کمک تجهیزات پیشرفته وضعیت کیفیت رویه‌های راه از نظر ناهمواری‌ها و انواع خرابی‌های آسفالت شامل وضعیت ترک‌ها، نشست‌ها و انواع خرابی‌های موجود در روسازی مشخص می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات شناسایی به کمک دستگاه RSP برای ارزیابی ناهمواری‌های روسازی موجود انجام می‌شود، عنوان کرد: در این روش اطلاعات جامع از وضعیت راه‌های موجود در اختیار اداره کل راهداری استان همدان قرار گرفته تا بر اساس اعتبارات موجود، طرح مرمت و بهسازی راه‌ها اولویت‌بندی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: پارسال نیز با این دستگاه عملیات تصویری ۷۰۰ کیلومتر از بزرگراه‌های استان همدان رصد و شناسایی شده بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان