آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 15:01   |   کد مطلب: 31064
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد:
رقابت 250 نفر در مسابقات قرآنی بسیج تویسرکان+تصاویر
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان از رقابت 250 نفر در مسابقات قرآنی بسیج در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بی تردید مأنوس شدن با آیات روح بخش کلام الله مجید و اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی دل ها را جلا می بخشد و آرامش معنوی ویژه ای در قلب ها ایجاد می کند.

«حجت الاسلام سعادت» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در سطح شهرستانی، گفت: این دوره از رقابت ها به صورت مجزا با حضور برادران و خواهران بسیجی در سطح شهرستان برگزار شد.

وی از حضور 250 بسیجی خواهر و برادر در این دوره از رقابت ها خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در6 رشته ترتیل، حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه برگزار شد و منتخبان آن به مسابقات استانی که همزمان با هفته بسیج در مرکز استان برگزار می شود، اعزام می شوند، ضمن این که مسابقات قرآنی بسیج مرحله کشوری هم خواهد داشت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه هفت داور این مسابقات را اداره کردند، افزود: در بخش مفاهیم جزء های 28 و 29 قرآن مجید در نظر گرفته شد و در بخش نهج البلاغه نیز سوالات به صورت آزمون کتبی از خطبه 31 بود.

حجت الاسلام سعادت اشاعه فرهنگ قرآنی و تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات برشمرد و تصریح کرد: امروز یکی از مسائل اساسی برای ارتقاء بصیرت عمومی در راستای مقابه با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام همین درک مفاهیم ارزشمند قرآنی است.

وی عنوان کرد: بی تردید مأنوس شدن با آیات روح بخش کلام الله مجید و اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی دل ها را جلا می بخشد و آرامش معنوی ویژه ای در قلب ها ایجاد می کند.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان