آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 20:39   |   کد مطلب: 31080
وزیر ورزش و جوانان گفت: از همین امروز باید با تمام توان برای بازی‌های المپیک 2020 توکیو آماده شویم.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی که در مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد، اظهار کر: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به دستاوردهای ورزشی دارد و همدانی‌ها نقش مهمی در حفظ ارزش‌ها و دفاع از دستاوردهای ملی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت قابل توجهی دارد، گفت: در راستای سیاستی که فعالیت‌های مختلف ورزشی را به استان‌های دیگر ببریم، حرکت می‌کنیم چراکه این رویدادهای ورزشی می‌تواند به توسعه استان‌ها کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این مجموعه با دلسوزی دکتر حاجی‌بابایی شکل گرفته است، افزود: یکی از اولویت‌های محوری این وزارتخانه محول کردن میزبانی رقابت‌های آسیایی و جهانی در رشته‌های ورزشی به استان‌هاست.

وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی ترکمنستان پیش‌زمینه و آمادگی خوبی برای بازی‌های آسیایی 2018 بود، تصریح کرد: جلسات بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 تشکیل شده و هفته گذشته نیز جلساتی با مسئولان کمیته المپیک برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از برخی که می‌گویند زمان باقی مانده تا المپیک و بازی‌های آسیایی کوتاه است، افزود: هنوز دیر نشده و فرصت برای رفع ضغف ها وجود دارد و باید به نحو احسن برای المپییک 2020 آماده شویم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نزدیک به 3 هزار مکان ورزشی در آموزش و پرورش داریم، گفت: 300 مجموعه ورزشی توسط کارگران احداث شده و حدود 8 هزار مکان ورزشی در نیروهای مسلح وجود دارد و شهرداری‌های کشور هم به تناسب ظرفیت و توانمندی خود به احداث اماکن مختلف ورزشی در محله‌های مختلف پرداخته‌اند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه نیاز به مدیریت برای بهره‌برداری از مکان‌های ورزشی بیش از گذشته داریم، تصریح کرد: در بحث سخت‌افزاری رقم برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌برداری از اماکن ورزشی قرار ندارد و برخلاف اینکه بالای 98 درصد از فضاها دولتی هستند، بهره‌برداری برداری خوبی از این فضاها صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان