آخرین اخبار

28. مهر 1396 - 15:20   |   کد مطلب: 31087
در حالی که علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی می گوید که افتتاح بیمارستان قائم تویسرکان با این حجم سنگین کار سال آینده رقم می خورد، که مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تأکید دارد حال که اعتبارات جذب شده، سه شیفته کار شود تا بهره بردای سال 96 باشد.

 به گزارش خبرنگار رودآور، مشکلات حوزه بهداشت و درمان تویسرکان به گفته مردم این شهرستان یکی و دو تا نیست که از آن گذشت و چشم  پوششی کرد، مشکلاتی که به نظر می رسید با ساخت و بهره برداری از بیمارستان قائم تویسرکان که سال 87 آغاز عملیات اجرایی کلید خورده بود با بهره برداری از آن در سال 96 تا حدودی مرتفع شود، موضوعی که محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بر آن تأکید دارد، چرا که معتقد است حال که جذب اعتبارات لازم انجام شده چرا نباید در موعد مقرر به افتتاح برسد.

از این رو امروز برای تسریع در عملیات تکمیلی این پروژه به دعوت مفتح علیرضا محفوظی معاون حقوقی و مجلس و محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مسئولان مرتبط استانی سفری به تویسرکان داشتند تا از پروژه های در دست ساخت این حوزه بازدید کنند.

افتتاح بیمارستان تویسرکان با این حجم سنگین کار  سال آیند رقم می خورد

در این بازدید علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود عملکرد مناسب پیمانکار در ماه های گذشته، حجم کار بالا است و از این رو به نظر می رسد بعید است تا پایان سال جاری بیمارستان قائم تویسرکان به بهره برداری برسد.

البته مفتح سابق بر این، افزایش تعداد تخت های این بیمارستان از 96 به 152 تختی را یکی از عوامل تغییر در زمان ماه و سال افتتاح پروژه اعلام کرده بود، چرا که حتی شاهد هستیم بخش های دیالیز و ال.دی.آر(زایمان همراه با خانواده) به این بیمارستان اضافه شده است و تغییراتی در نقشه اولیه رخ داد، تا جایی که بخشی از مراحل انجام شده از جمله بخش زایمان تخریب و مجدد با توجه به شرایط جدید در دست ساخت قرار گرفت، مضاف بر اینکه بخش اورژانس بیمارستان هم با تغییر و تحولات جدید در دستور کار قرار داده شد.

سه شیفته کار شود تا بهره بردای از بیمارستان سال 96 باشد

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تأکید دارد که اگر قرار است ساخت بیمارستان جدید تویسرکان اسفند ماه سال جاری به اتمام برسد باید سه شیفته کار شود، چرا که همه مردم از ما انتظاراتی دارند و مطالبشان به حق است.

 

به گزارش رودآور در حال حاضر در حدود 85 درصد پروژه بیمارستان قائم تویسرکان عملیاتی شده است، حجم بالایی از کار از جمله نازک کاری، برق کشی داخلی، کاشیکاری و مواردی از این دست با توجه به متراژ بالای پروژه و تغییر و تحولات اخیر باقی مانده است و همان طور که مفتح امیدوار است، همشهریان تویسرکانی نیز امید دارند که با سه شیفته کار کردن بالاخره این پروژه بعد از 9 سال، در پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

از پیگیریهای نماینده محترم تویسرکان در رابطه با به ثمر نشستن پروژه ها و توسعه و شکوفایی شهرستان تویسرکان واقعا تشکر میکنیم و تا به حال سابقه نداشته نماینده ای با این کارایی در خدمت این مردم شریف و متدین شهرستان تویسرکان باشد. برای مهندس مفتح سلامتی و موفقیت در همه زمینه ها را آرزومنیم. به امید از بن بست درآمدن تویسرکان با به ثمر نشانده جاده تویسرکان همدان از مسیر گنجنامه

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان