آخرین اخبار

28. مهر 1396 - 14:19   |   کد مطلب: 31091
دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی همدان با بیان اینکه عده‌ای امروزه با سابقه طولانی انقلابی‌گری و مدارک عالی خود بلد نیستند «بصیرت» را بنویسند، گفت: عده‌ای مدرکشان درست است که با آن مدیر شده‌اند و حقوق و تسهیلات نجومی می‌گیرند اما بصیرتشان قلابی است و دنبال منافع خود هستند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، صادق تمهیدی پیش از ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان از نماینده ولی فقیه در استان و ستاد برگزاری نماز جمعه همدان مبنی بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای حضور دانشجویان در تریبون‌های نماز جمعه با هدف روشنگری و بصیرت‌زایی تشکر کرد.

وی گفت: تشکر بعدی بنده از مردم ولایتمدار دارالمومنین همدان است که همیشه در صحنه‌های مذهبی و ملی انقلاب حضور فعال داشته و دارند.

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان گریزی به صحیفه نورانی امام خمینی(ره) زد و با بیان اینکه می‌خواهم درد دلی از طرف جوانان مومن انقلابی استان داشته باشم، افزود: امام راحل به مسوولان می‌فرمود «این مردمی که شماها را روی کار آوردند این مردم کوچه و بازار که در زاغه‌ها شما را بر روی مسند نشاندند ملاحظه آنها را بکنید و این جمهوری را تضعیف نکنید، بترسید از آن روزی که این مردم بفهمند در باطن شما چیست و یک انفجار حاصل شود از آن روز بترسید که یک ایام‌الله پیدا شود و دیگر در آن به 22 بهمن برنمی‌گردیم بلکه فاتحه همه ما را می‌خوانند» باشد که صحیفه نورانی امام راحل مرجعی باشد برای تمام غافلان.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و جهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، چه خوب فرمودند که به مذاکرات با آمریکا خوشبین نیستم، چندین بار هم این موضوع را عنوان کردند؛ اگر کسی اهل خواندن تاریخ و عبرت گرفتن از وقایع تاریخی باشد به راحتی به این مسئله که آمریکا بدعهد و‌ خیانتکار است خواهد رسید.

تمهیدی ادامه داد: ایالات متحد امریکا با هرگونه استقلال طلبی و پیشرفت دیگر ملت‌ها مخالف بوده و هست و همیشه سیاست و اهدافی که به نفع خود و به ضرر دیگران باشد را دنبال می‌کند.

وی تأکید کرد: تمام رئیس جمهورهای ایالت متحده از 200 سال قبل تا به حال هموار به دنبال فریب افکار عمومی برای سلطه بر آنان بوده‌اند
 این نعمت خداتعالی بود که امام عظیم‌الشأن در ایران شکوفا شد و زشتی‌های آمریکای جهانخوار را نه تنها برای ایرانیان بلکه برای کشورهای مستقل آشکار ساخت.

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان با بیان اینکه آمریکا ذاتاً بدعهد است و به وفای خود عمل نمی‌کند، گفت: اعتماد به چنین کشوری که چنین کارنامه مفتضحی دارد، اشتباه محض است.

وی ادامه داد: ما دانشجویان انقلابی از آقای روحانی و تیم مذاکره‌کننده ایشان در قدم اول بابت موضع‌گیری‌های انقلابی اخیر سپاسگزاریم
و درخواست داریم با پاسخ انقلابی و به دور از سازش، جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور دیوانه آمریکا را بدهند.

تمهیدی گفت: باید گوشزد کرد که مردم‌ مومن و انقلابی اینک با توجه به سخنان توهین‌آمیز رئیس جمهور امریکا پای کار هستند و همواره مشت‌های گره کرده ملت سرافراز ایران اسلامی بر دهان آمریکا خورده و خواهد خورد.

وی با بیان اینکه آمریکا ترامپ با تروریسم خواندن ایران زدید و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرزند برومند این انقلاب است؛ اتحاد و همبستگی ملت ما را بیشتر و بیشتر کرد، گفت: معتقدیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان در ادامه سخنانش با بیان اینکه وابستگی، بیچارگی می‌آورد، گفت: یکی از عناصر اصلی نجات از وابستگی پیشرفت علمی است.

وی ادامه داد: چه خوب است امروز که دست پلید استکبار با سخنرانی توهین آمیز ترامپ؛ بر همگان روشن شده است همگی با همه سلیقه‌های سیاسی؛ برای پیشبرد اهداف انقلاب متحد شویم.

تمهیدی در ادامه با بیان اینکه جناح‌بندی‌های سیاسی باعث خواهد شد کشور از اصول اصلی خود بماند، گفت: از مسئولان درخواست داریم؛ چه در سطح کشور و‌ چه در سطح استان دست از سیاسی‌بازی و جناح‌بندی‌های کاذب بردارند و ‌با تفکر و ترویج «من انقلابی‌ام» و زیر سایه ولایت به دنبال آبادانی کشور باشند.

وی سیاست‌زدگی را آفت هر کشور دانست و گفت: متاسفانه از بعد از انتخابات می‌بینیم که افراد با ارزش و توانمندی که سالیان زیادی در این نظام صادقانه و به صورت جهادی فعالیت داشته‌اند را به بهانه‌های واهی جابجا کرده‌اند، آقایان بفرمایند تا چه زمان قرار است این مملکت درگیر این سیاسی‌بازی‌ها شود؟ پس کی می‌خواهیم به فکر مردم باشیم؟

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان با بیان اینکه جنبش عدالت‌خواهی رنگ‌پذیر نیست، افزود: در تعجبم از کسانی که حرف از عدالت و اعتدال می‌زنند و در عمل خلاف آن را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه عدالت برای همه مردم یکسان است؛ تأکید کرد: آسیب‌ها و معضلات اجتماعی باری است بر روی شانه‌های تک تک ما، که همه ما وظیفه داریم برای رفع آن تلاش کنیم.

تمهیدی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن موضوعات باید کار به صورت علمی و جهادی انجام شود تا بازدهی خوب و قابل قبولی دریافت کنیم،  لازمه تحقق این امر همبستگی و داشتن اراده قوی است.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات اجتماعی به موقع شناسایی و کنترل نشود جامعه را به سوی تباهی می‌کشاند، افزود: بیکاری به ویژه در نسل پرانرژی و جوان که انرژی و قدرت و نیروهای آنها راکد و بی‌مصرف باقی می‌ماند نمود بیشتری پیدا می‌کند و زمینه را برای انواع انحرافات اجتماعی فراهم می‌سازد.

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان با بیان اینکه دانشجویان انقلابی باید از مسوولان مطالبه‌گری کنند، گفت: از نمایندگان مجلس مسئولان استانی علی الخصوص استاندار درخواست داریم  سخنران قبل از خطبه‌های هفته‌های آینده باشند تا گزارشی از اقدامات خود را برای استان تشریح کند.

وی یکی از آسیب‌های اجتماعی در شهر را به وجود آمدن مراکزی امن برای خرید و فروش مواد مخدر در شهر دانست و گفت: یکی از این اینها منطقه تپه پیسا بوده است؛ متأسفانه این مناطق رو به رشد هستند که حاصل بی توجهی مسئولان در چندین سال گذشته است.

تمهیدی ادامه داد: بحث مهم اشرافیت که امروزه دامن گیر شهرهای ما هم شده است امری مهم است که باید مسئولان نظارتی و قضایی ورود جدی کنند؛ اشرافیت در ساختمان‌های اداری، منزل مسکونی و شخصی مسوولان، تعلق زمین‌هایی در بهترین نقاط شهر ویژه افراد خاص، ماشین‌های لوکس ویژه ادارات و موارد دیگر!

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای امروزه با سابقه طولانی انقلابی‌گری و مدارک عالی خود بلد نیستند «بصیرت» را بنویسند، بیان کرد: عده‌ای مدرکشان درست است که با آن مدیر شده‌اند و حقوق و تسهیلات نجومی می‌گیرند  اما بصیرت آنها قلابی است و نمی‌دانند انقلاب و مکتب امام چیز دیگری‌ است.

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه عده ای به جای خدمت؛ دنبال قدرت و ثروت هستند، افزود: عده ای به جای محور قرار دادن عدالت و آرمان‌های انقلاب که همین مطالبه مردم و شهیدان بود مصلحت را ترجیح می‌دهند.

وی ادامه داد: می‌خواهم درددلی با حاج احمد متوسلیان داشته باشم، حاج احمد که چندین سال است خبری از او نیست و می‌گویند توسط اسرائیلی‌ها گروگان گرفته شده است؛ چه بصیرتی داشتی حاج احمد، بیا یکی از آن کشیده‌های معروفت را بخوابان در گوش این خواص بی‌بصیرت و بی‌معرفت که از خواب غفلت بیدار شوند.

تمهیدی خطاب به نمازگزاران اظهار کرد: با شرمندگی باید بگویم می‌بینیم عده از نمایندگان مجلس که عصاره مردم هستند و باید به فکر مصوباتی باشند که دغدغه امروز مردم است، نامه‌ای در حمایت از سران فتنه نوشته‌اند و در آن نامه نام دو تن از نماینده های استان هم دیده می‌شود آیا باورتان می‌شود؟

وی با بیان اینکه آیا این مطالبه امروز مردم و انقلاب است؟ خطاب به این نمایندگان گفت: مگر شما هنوز نفهمیدید که در فتنه 88 چه بر سر مردم و انقلاب آمد؟ جواب خون جوانان را که می‌خواهد بدهد؟ یاللعجب از این سیاست!

 دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان همدان در پایان خدمت به مردم را اصل دانست و از جهادگران بسیج دانشجویی استان که امسال توانستند در مناطق محروم نزدیک به 16 منزل مسکونی ویژه محرومین در روستاهای محرم استان بسازند و در زمینه فرهنگی و سلامت فعالیت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان