آخرین اخبار

6. آبان 1396 - 15:23   |   کد مطلب: 31207
سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوعی در قالب 22 عنوان برنامه در استان برگزار می شود، گفت: اوج برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، استکبارستیزی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده هستیم، به همین دلیل این روز را با عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گذاری کرده اند و اما این روزها دانش آموزان سراسر کشور با حضور در بسیج دانش آموزی و برنامه های متنوع این سازمان با تأسی به شهید فهمیده به نوعی دنباله رو خون شهیدان دانش آموزان هستند.

استان همدان1704 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است/برگزاری 22 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

«مرتضی سیاوشی» سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از 36 هزار دانش آموز در ایران اسلامی، یک هزار و 74 دانش آموز شهید متعلق به استان همدان است.

وی ادر ادامه با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در قالب 22 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود، اظهار کرد: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و شرکت در نماز جمعه،  کوهپیمایی و مسابقه دو رهروان شهدا، سخنرانی دانش آموزان پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقه های فرهنگی ـ هنری از جمله مقاله نویسی، روزنامه دیواری و نقاشی و به ویژه شرکت در راهپیمایی 13 آبان،  بخشی از این عنوان برنامه ها است.

اوج برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، استکبارستیزی است

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) افزود: اولویت عمده برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی است، با این حال در حلقه های صالحین مهارت های زندگی و آشنایی با استفاده مطلوب از فضای مجازی توسط مربیان برای دانش آموزان ارائه می شود.

سیاوشی از حضور 11 دانش آموز بسیجی از استان همدان در کنگره دانش آموزی در هفته جاری در تهران و دیدار آنان با رهبر معظم انقلاب خبر داد و عنوان کرد: شعار اصلی ما در این هفته با عنوان  "دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" است.

دانش آموزان بسیجی در محرومیت زدایی هم حرفی برای گفتن دارند

وی همچنین به فعالیت ها فرهنگی و اجتماعی بسیج دانش آموزی در قالب اجرای طرح هجرت3 اشاره کرد و گفت: دانش آموزان بسیجی در محرومیت زدایی هم حرفی برای گفتن دارند و همه ساله با حضور در طرح هجرت3 و اردوهای جهادی نه تنها با مهارت های مختلف زندگی آشنا می شوند، بلکه در محرومیت زدایی هم سهم بسزایی دارند.

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: رنگ آمیزی مدارس، خیاطی و گلدوزی به نفع محرومان و انواع کمک های دیگر به نیازمندان مناطق محروم از جمله فعالیت های دانش آموزان بسیجی در ایام تعطیلات تابستان است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان