آخرین اخبار

9. آبان 1396 - 7:14   |   کد مطلب: 31236
فرمانده بسیج دانش آموزی تویسرکان با تأکید بر اینکه ایجاد نشاط و بالندگی، رویکرد اصلی بسیج دانش آموزی است، گفت: امروز نیاز جامعه ما آشنا ساختن نسل جوان با مساجد است و این مهم را می توان حتی با آگاه سازی دانش آموزان نسبت به استفاده بهینه از فضای مجازی ارتقاء بخشید.

«خدیجه الوندی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ باگرامیداشت، هفته بسیج دانش آموزی، گفت: ایجاد نشاط و بالندگی در تمامی عرصه ها رویکرد اصلی بسیج دانش آموزی است.

نیاز جامعه ما آشنا ساختن نسل جوان با مساجد است

وی از طرح پیشنهادی بسیج دانش آموزی تویسرکان با عنوان برگزاری صبحگاه دانش آموزی در مساجد خبر داد و اظهار کرد: امروز توجه به حضور نوجوانان و جوانان در مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر دانش آموزان از سنین پایین به حضور در مساجد روی بیاورند، محوریت برنامه های زندگی خود را برگرفته از آموزه های دینی قرار می دهند.

ضرورت آگاهی سازی درباره فضای مجازی برای نسل جوان
وی با تأکید بر اینکه  آگاهی سازی درباره فضای مجازی برای نسل جوان از ضرورت های امروز جامعه ما است، افزود: تبیین چگونگی استفاده بهینه از فضای مجازی که امروزه بخشی از زندگی ها را به خود مشغول کرده از سوی مربیان حلقه های صالحین و یا برگزاری نشست های بصیرتی هم جزء برنامه های بسیج دانش آموزی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: در نشست های فرهنگی ـ بصیرتی با مربیان مجرب سعی شده، تا نحوه استفاده مطلوب از فضای مجازی در راستای اعتلای آموزه های دانش آموزان به خوبی منتقل شود.
آموزش مهارت های زندگی به دانش موز در دستور کار ما قرار دارد
فرمانده بسیج دانش آموزی تویسرکان عنوان کرد: دانش آموزان ما، آینده سازان جامعه هستند، از این رو توجه به مهارت آموزی آنان به ویژه در سایه سبک زندگی اسلامی از دیگر اولویت های برنامه های ما است که به روش های مختلف از جمله برگزاری همایش ها، نشست ها و مسابقات فرهنگی اجرایی می شود.
تقویت روحیه مسئولیت پذیری با اجرای طرح هجرت3 دانش آموزی
الوندی یکی دیگر از اولویت های بسیج دانش آموز را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان ما در طرح های تابستانه و با حضور در اردوهای جهادی طرح هجرت3 نه تنها با مناطق محروم و مردم آن مناطق آشنا می شوند و احساس وظیفه برای حل مشکلات مردم در وجود آنان ایجاد می شود، بلکه این اقدام زمینه ساز تقویت روحیه از خودگذشتگی و مسئولیت پذیریشان می شود.
وی راهیان نور دانش آموزی را هم یکی از برنامه های فرهنگی ـ معنوی تأثیر گذار برای آشناساختن نسل امروزی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: حضور دانش آموزان در اردوهای معنوی راهیان نور، روحیه شهاددت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی در آنان را ارتقاء می بخشد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان